Het weer gaat weer de goede kant op. Vandaag zijn er maar enkele druppels gevallen en op het moment dat ik weer terug naar huis ging werd ik verblind door de zon. De zon had ik de laatste tijd niet meer gezien door de wolken die er steeds voorhingen.
PCknustelaar heeft zijn volgende mijlpaal al weer binnen en in het huidige tempo gaat het de volgende week nog een keer lukken. Tevens kunnen Gralf, michiel HC en BetelgeuseFive een mijlpaal ophalen. Ik word ineens nieuwsgierig hoe mensen toch aan al die namen komen. Gralf en BetelgeuseFive zijn niet echt woorden die je elke dag hoort. Als het even kan een reactie van deze heren/dames.
Er zijn ook vandaag nog 2 mensen bij ons clubje gekomen en hebben de namen Buzzz en Nick op het aanmeldformulier ingevuld.
De top 3 vond het gisteren wel gezellig op de plek waar ze stonden en hebben het er naar gemaakt dat ze vandaag op dezelfde plaats blijven staan. Robskedebobske komt ongeveer 600 punten tekort om het podium te halen. Dit is ongeveer wat een redelijke dualcore kan halen als die 24 uur met Rosetta bezig is.
Flusher van de dag gaat naar een persoon die moeite heeft met zijn naam. Het is namelijk
hoeschrijfjedit. De reden dat de award naar hem toe gaat is omdat hij/zij dus blijkbaar moeite heeft om de naam te schrijven en toch de client werkend heeft gekregen. Een leuke bijkomstigheid is dat hoeschrijfjedit 10 plaatsen is gestegen.
Mocht ik je vergeten zijn te noemen kijk dan in de lijst hieronder om te zien waar je staat in de verschillende lijsten.
DPC Rosetta@Home hitparade van 18 August 2010
Mijlpalen
When do you get them
Nieuwe Leden
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.