Toon posts:

Moederbord meer dan 4gb ram

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan mijn moederbord meer dan 4gb ram aan. het is medion pc MS 76534.
bedankt voor die gene de me geholpen hebben met videokaart en proccosor :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:32
Wat heb je zelf al onderzocht en gevonden?

En je typenr. klopt niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Jimster op 16-08-2010 02:49 ]

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-02 22:28
Hij heeft een Medion P4365 D (afgeleid uit een ander topic).

Ja, je zou je pc kunnen uitbreiden, maar als ik kijk waar jij hem voor gebruikt (vooral games) zal je aan meer geheugen niet zoveel hebben. Ik zou eerder de CPU of de Grafische Kaart vervangen...

Probleem echter met die Medion bakken is dan weer dat vervangen voor geen meter gaat, die grafische kaart zit namelijk weer gekoppeld aan allerlei andere aansluitingen, etc. Beter had je geen aldi-pc gekocht maar er zelf een samengesteld, dat is veel beter uitbreidbaar. Jammer aan deze pc is ook dat ie niet veel sneller is als mijn Core 2 Duo E6600 systeem uit 2006... Best jammer als je die nog geen 2 maanden geleden hebt gekocht. Het systeem is al zwaar, zwaar verouderd op het moment dat jij hem hebt gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 16-08-2010 03:18 ]

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 02:48:
Wat heb je zelf al onderzocht en gevonden?
sorry ik heb v 1 voor 4 aan gezien het is eigenlijk ms 7653 v1
En je typenr. klopt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Steephh schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 03:16:

Ja, je zou je pc kunnen uitbreiden, maar als ik kijk waar jij hem voor gebruikt (vooral games) zal je aan meer geheugen niet zoveel hebben. Ik zou eerder de CPU of de Grafische Kaart vervangen...

Probleem echter met die Medion bakken is dan weer dat vervangen voor geen meter gaat, die grafische kaart zit namelijk weer gekoppeld aan allerlei andere aansluitingen, etc. Beter had je geen aldi-pc gekocht maar er zelf een samengesteld, dat is veel beter uitbreidbaar. Jammer aan deze pc is ook dat ie niet veel sneller is als mijn Core 2 Duo E6600 systeem uit 2006... Best jammer als je die nog geen 2 maanden geleden hebt gekocht. Het systeem is al zwaar, zwaar verouderd op het moment dat jij hem hebt gekocht.
7653 v1

• Steephh
Niets te vinden:
http://www.google.nl/#q=medion+7653
http://www.google.nl/#hl=nl&q=medion+7653+v1

Ik heb een leuke opdracht voor je. Zet je specificaties van je pc eens in dit topic en niet alleen het typenummer... Volgens mij was dat ook het beleid hier...

Eerst een fout typenummer, dan een typenummer wat weer tot niets leid... En ik blijf het vreemd vinden dat je hier nog een Medion Akoya P4365D hebt... Nog geen 3 weken geleden...

Als je graag wilt dat we je helpen mag je ook zelf wat meer inzet tonen en wat meer moeite doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Steephh op 16-08-2010 13:45 ]

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar niet zo veel verstand van ik ram kan je niet terug brengen. als het eenmaal gebruikt is

• Jimster
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:51:
ik heb daar niet zo veel verstand van ik ram kan je niet terug brengen. als het eenmaal gebruikt is
Je hebt er niet veel verstand van, maar je doet ook geen enkele moeite om het te begrijpen. Zo werkt het hier niet. GoT is geen helpdesk.

RAM kan je prima retourneren als je het online besteld.

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 10:46

JanW23

Mine mine mine mine

Jimster schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:04:
[...]

Je hebt er niet veel verstand van, maar je doet ook geen enkele moeite om het te begrijpen. Zo werkt het hier niet. GoT is geen helpdesk.

Niet helemaal waar. Vaak kan je producten alleen retouneren in hun ongeopende verpakking... Je mag producten namelijk binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden op zicht retouneren. Niet na gebruik. Bij geheugen in een simpel anti-statisch zakje zullen ze het niet zien. Maar mooi verpakt Kingston geheugen met een verbroken seal pikken ze vaak niet.

Ben het ermee eens dat je meer zelf had kunnen zoeken. Maar goed, daar heb je je antwoord niet mee...
Er gaat ddr3 in zie ik, dus je kan er rustig vanuit gaan dat dit moederbordje wel 8gb ondersteund.

• Steephh
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:51:
Ik zou zeggen, stap naar iemand toe die dat voor je kan doen of ga naar een computerwinkel. Die kunnen vervolgens precies dat erin zetten wat jij wil (nogmaals, jammer van die Medion vanwege de beperkte uitbreidbaarheid). Dat bespaart je achteraf een hoop ergernis met verkeerd aangekochte spullen. Of lees je eerst een beetje in (en daar valt genoeg over te vinden als je de juiste termen gebruikt).

Verder, zou je alsjeblieft iets aan je Nederlands kunnen doen? Het is ontzettend moeilijk te lezen... Je gebruikt geen interpunctie (komma's en punten) en als je ze gebruikt staan ze op de verkeerde plaats. Ook is je zinsopbouw niet echt jé van het.... Tip: Voordat je je post plaatst, kijk hem nog eerst even door. Dan weet je hoe lastig het voor iemand anders is.

[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 16-08-2010 15:57 ]

_@/'

• Jimster
JanW23 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:13:
[...]
Niet helemaal waar. Vaak kan je producten alleen retouneren in hun ongeopende verpakking... Je mag producten namelijk binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden op zicht retouneren. Niet na gebruik. Bij geheugen in een simpel anti-statisch zakje zullen ze het niet zien. Maar mooi verpakt Kingston geheugen met een verbroken seal pikken ze vaak niet.
De winkelier moet het terugnemen. Mocht de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen ze wel een vergoeding vragen voor de verpakking. Je hebt het recht om de goederen uit te proberen. (op enkele uitzonderingen na).

Zie:
http://www.zibb.nl/102315...iginele-staat-retour2.htm
http://www.clinic.nl/wiki...king_kapot_is._Mag_dat.3F

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:04:
[...]

ik heb in de winkel besteld, de man die me videokaart en proccesor erin heeft gedaan. die zij dat je ram niet terug kan brengen als het gebruikt is. ik heb geen zin om risco te lopen om ram te kopen van 140 euro. en dan dat ik hem niet terug kan brengen. ik moet eerst zeker weten of het erin kan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 01:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Steephh schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 03:16:

het is al geupgrade er zit ati 5770 HD en E6500 intel duo core. en nog bedankt voor de gene die me holpen hebben met de videokaart uitzoek en proccesor _/-\o_
Pagina: 1