Een goedenacht allemaal!
Ik ben op dit moment een spelletje aan het ontwikkelen voor op Symbian draaiende telefoons. Nu moet dit een spelletje worden met dobbelstenen. Deze dobbelstenen moeten worden gegooid zodra de telefoon geschud wordt.
Als test heb ik even een heel simpel scriptje in elkaar gezet dat teruggeeft of de accelerometer ondersteund wordt. Alles ging goed, met compilen kreeg ik geen errors maar mijn N97 zegt doodleuk Flash Player 10 niet ondersteund. Ik dacht dat het veranderen van de Publish Settings wel genoeg zou zijn, had hierbij FP 10.1 verandert in FP 9. Nu krijg ik echter een error:
Mijn code is:
Nu snap ik dus eigenlijk niet zo goed wat er nu precies fout gaat en hoe dit verholpen kan worden
Het is sowieso al raar dat Symbian niet up te daten is naar FP 10.1
Alvast bedankt!
Ik ben op dit moment een spelletje aan het ontwikkelen voor op Symbian draaiende telefoons. Nu moet dit een spelletje worden met dobbelstenen. Deze dobbelstenen moeten worden gegooid zodra de telefoon geschud wordt.
Als test heb ik even een heel simpel scriptje in elkaar gezet dat teruggeeft of de accelerometer ondersteund wordt. Alles ging goed, met compilen kreeg ik geen errors maar mijn N97 zegt doodleuk Flash Player 10 niet ondersteund. Ik dacht dat het veranderen van de Publish Settings wel genoeg zou zijn, had hierbij FP 10.1 verandert in FP 9. Nu krijg ik echter een error:
code:
1
| Scene 1, Layer 'Layer 1', Frame 1, Line 17 1046: Type was not found or was not a compile-time constant: AccelerometerEvent. |
Mijn code is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| var textje:TextField = new TextField(); textje.width = 200; addChild(textje); var acc1:Accelerometer = new Accelerometer(); var isSupported:Boolean = Accelerometer.isSupported; checksupport(); function checksupport():void { if (isSupported) { textje.text = "Accelerometer werkt"; acc1.addEventListener(AccelerometerEvent.UPDATE, updateHandler); } else { textje.text = "Accelerometer werkt niet"; } } function updateHandler(evt:AccelerometerEvent):void { textje.text = String("op: " + evt.timestamp + "\n" + "acceleratie X: " + evt.accelerationX + "\n" + "acceleratie Y: " + evt.accelerationY + "\n" + "acceleratie Z: " + evt.accelerationZ); } |
Nu snap ik dus eigenlijk niet zo goed wat er nu precies fout gaat en hoe dit verholpen kan worden
Het is sowieso al raar dat Symbian niet up te daten is naar FP 10.1

Alvast bedankt!