Als ik mijn ipod thuis aansluit (terwijl Itunes al aan staat) crasht Itunes voordat er verbinding is gemaakt met de ipod. Dit is (waarschijnlijk) veroorzaakt door het volgende:
Ik heb mijn Ipod classic op iemand anders' PC aangesloten. Toen itunes vanzelf opstartte heb ik heb ik Itunes direct weer afgesloten in een poging te voorkomen dat mijn muziek zou worden gecorrumpeerd (domdomdom). Na de Ipod te disconnecten kon ik (vanaf de ipod) niet meer bij mijn muziek. Als ik de Ipod nu benader via windows verkenner zie ik wel dat de harde schijf nog steeds vol data staat.
Om het probleem te verhelpen heb ik al
- computer herstart
- itunes opnieuw geinstalleerd
- ipod gereset (menu en middle button een paar seconden vasthouden)
maar het probleem blijft. Nu zou ik graag mijn ipod willen `restoren'. Ik wil graag weten hoe ik dat voor elkaar krijg zonder Itunes. De data op de Ipod is mij niet dierbaar, alles staat ook op de harde schijf van mijn pc.
Het gaat om een Ipod Classic 80 GB
Ik draai windows 7 ultimate met Itunes versie 9.2.1.5
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb mijn Ipod classic op iemand anders' PC aangesloten. Toen itunes vanzelf opstartte heb ik heb ik Itunes direct weer afgesloten in een poging te voorkomen dat mijn muziek zou worden gecorrumpeerd (domdomdom). Na de Ipod te disconnecten kon ik (vanaf de ipod) niet meer bij mijn muziek. Als ik de Ipod nu benader via windows verkenner zie ik wel dat de harde schijf nog steeds vol data staat.
Om het probleem te verhelpen heb ik al
- computer herstart
- itunes opnieuw geinstalleerd
- ipod gereset (menu en middle button een paar seconden vasthouden)
maar het probleem blijft. Nu zou ik graag mijn ipod willen `restoren'. Ik wil graag weten hoe ik dat voor elkaar krijg zonder Itunes. De data op de Ipod is mij niet dierbaar, alles staat ook op de harde schijf van mijn pc.
Het gaat om een Ipod Classic 80 GB
Ik draai windows 7 ultimate met Itunes versie 9.2.1.5
Alvast bedankt voor de hulp!