Sinds ik deze tv heb krijg ik het niet voor elkaar om de dvb-c instellingen op te slaan
Situatie:
- Signaal komt via een glasvezel kastje van Xms, hier zit een analoge uitgang (coax) op.
- Signaal is ongecodeerd, dus geen CI slot of kaart nodig.
Sinds kort wordt ook een dvb-c signaal aangeboden en dat is goed nieuws voor de beeldkwaliteit.
Echter onthoudt de tv de instellingen niet, wat ik ook probeer
Ik volg de normale procedure om de dvb-c gegevens van Xms in te voeren, dit lukt altijd.
Dan start het zender zoeken en heb ik iets van 39 tv zenders en 40 radio.
Echter duurt dit zolang de tv aan staat, een kwartiertje uit/standby is genoeg om alles weer kwijt te zijn.
Alle zenders in de favorieten lijst zetten maakt niet uit.
Met het 'hotel' menu dvb-c voorrang geven ook niet, dan meldt ie dat er geen zenders zijn.
De taal op Fins of Zweeds (anders krijg je geen dvb-c) maakt geen verschil.
Ik heb het vermoeden dat ie met een kaart in het CI slot misschien wel alles op zal slaan,
maar ik heb geen kaart (nodig)
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Elke keer alles invoeren en zenders zoeken is geen doen iig.
Situatie:
- Signaal komt via een glasvezel kastje van Xms, hier zit een analoge uitgang (coax) op.
- Signaal is ongecodeerd, dus geen CI slot of kaart nodig.
Sinds kort wordt ook een dvb-c signaal aangeboden en dat is goed nieuws voor de beeldkwaliteit.
Echter onthoudt de tv de instellingen niet, wat ik ook probeer
Ik volg de normale procedure om de dvb-c gegevens van Xms in te voeren, dit lukt altijd.
Dan start het zender zoeken en heb ik iets van 39 tv zenders en 40 radio.
Echter duurt dit zolang de tv aan staat, een kwartiertje uit/standby is genoeg om alles weer kwijt te zijn.
Alle zenders in de favorieten lijst zetten maakt niet uit.
Met het 'hotel' menu dvb-c voorrang geven ook niet, dan meldt ie dat er geen zenders zijn.
De taal op Fins of Zweeds (anders krijg je geen dvb-c) maakt geen verschil.
Ik heb het vermoeden dat ie met een kaart in het CI slot misschien wel alles op zal slaan,
maar ik heb geen kaart (nodig)
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Elke keer alles invoeren en zenders zoeken is geen doen iig.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren