Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij de computer van mijn ouders het volgende probleem:

Ik kan geen verbinding meer krijgen met Internet, MSN of welk programma waar je online voor moet zijn.
Dit terwijl er wel een LAN verbinding is die goed is (snelheid 100 Mbps)

Als ik bijvoorbeeld internet op wil geeft hij na langer wachten aan dat hij de site niet kan laden...
Als ik wil inloggen op MSN geeft hij na langer wachten ook mislukt aan....

Iemand een idee wat ik hier voor moet veranderen zodat dit wel goed werkt.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 13:02
router al gereset?

How are you doing?

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:02
Heb je de PC al eens opnieuw gestart? Wat zegt ipconfig /all? Zit er soms een firewall dwars?

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb je kabel of adsl of ...? Knipperen er lampjes op je modem? Andere kabel geprobeerd? Als je computer/laptop direct op de modem aangesloten als je er een router/switch tussen hebt hangen?

Zo kan ik nog wel een heel lijstje verzinnen met vragen. Wat heb je zelf al geprobeerd/opgezocht?

Self reflection is the school of wisdom

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:27
Zucht, men begint bij het begin :

Welk ip heb je? Kan je de gateway pingen? Kan je pingen naar het internet 8.8.8.8. Installeer firefox en heb je dan nog het probleem?

Kom op, een beetje inventiever in het denken...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Juist...

De vragen hier geven wel aan dat je er beter aan doet toch voortaan je startpost even naast de Quickstart te leggen.

Nu moeten we je van alles gaan vragen (nota bene zelfs welke Windows & browser versie) wat eigenlijk nergens voor nodig is. Probeer het dus even opnieuw en vul de ontbrekende zaken aan met het Quickstart lijstje?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.