Ik heb vandaag voor het eerst iets via Ebay gekocht. Dit was internationaal, en ging om een bepaalde game die nieuw niet meer te krijgen is. Op de verkooppagina stond onder "overige betalingsmethoden" stonden apart paypal en creditcard genoemd. Ik heb geen paypal account, en na de negatieve verhalen erover die je hier en daar op het internet leest ook geen behoefte daaraan, maar nadat ik het spel had gekocht, en voor creditcard koos werd ik alsnog naar paypal doorgestuurd? Ik vroeg me af of dit klopt, en wat ik nu het beste kan doen?
Ik heb de verkoper inmiddels gemaild, en aan hem de vraag gesteld hoe ik alleen met mijn CC kan betalen.
Is er toevallig iemand hier die meer kennis van ebay en gebruik van je creditcard daar heeft en mij wat uitleg zou kunnen geven?
Voor de volledigheid: het gaat om een zogenaamde "bussiness seller".
Ik heb de verkoper inmiddels gemaild, en aan hem de vraag gesteld hoe ik alleen met mijn CC kan betalen.
Is er toevallig iemand hier die meer kennis van ebay en gebruik van je creditcard daar heeft en mij wat uitleg zou kunnen geven?
Voor de volledigheid: het gaat om een zogenaamde "bussiness seller".