Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352702

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuw gaming toetsenbord te kopen, ik twijfel nog tussen de G19 en de G110.

De G110 is (denk ik) gewoon een G19 zonder een LCD scherm.
Is het LCD scherm echt zo handig dat je er 50 euro extra voor zou betalen?
De G110 is €80 en de G19 €130.

Ik hoop dat iemand onder jullie ervaring heeft met 1 van de toetsenborden en mij dan ook de voor en nadelen kan melden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Heb zelf de G19 fijn toetsenbord.

De LCD scherm is leuk.

Handig met sommige games (kan je ziet aantal kogels leven ect) , en ook klok er op zodat je kan zien hoe laat het is.

De vraag is het je waard.

Op site van logitech kan je beide vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:44

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb een G15 met schermpje, en het is inderdaad leuk. Maar of je er 50 euro extra zou voor betalen... Ik zou het niet doen.

Waar je je alleen niet op moet verkijken is dat de G19 een kleurenscherm heeft en daardoor ongetwijfeld handiger is dan het zwart-wit schermpje van de G15.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 21:00

Barca

In Search Of Sunrise

Vind je een kleuren LCD scherm ontzettend gaaf, cool of leip. Of niet? Zo simpel is het eigenlijk. Ik vind het gewoon heel erg gaaf en ik ben niets anders meer gewend... ik heb een G15 en kan niet meer zonder een scherm op mijn toetsenbord. Ik gebruik hem veel om te zien hoe laat het is... maar ook om b.v. te zien wie er is gejoined op TeamSpeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:31:
Vind je een kleuren LCD scherm ontzettend gaaf, cool of leip. Of niet? Zo simpel is het eigenlijk. Ik vind het gewoon heel erg gaaf en ik ben niets anders meer gewend... ik heb een G15 en kan niet meer zonder een scherm op mijn toetsenbord. Ik gebruik hem veel om te zien hoe laat het is... maar ook om b.v. te zien wie er is gejoined op TeamSpeak.
Ja maar de dingen de je kan zien op het LCD scherm kan ik ook zien op mijn 2de monitor.. :D
Toch bedankt voor de info, maar ik ga toch voor de G110 gaan, aangezien ik niet echt veel uit het LCD scherm haal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:44

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zou ik ook doen, als je een 2e scherm hebt ;). Voor mensen met maar 1 scherm is zo'n LCD schermpje aantrekkelijker.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb een dualscreen opstelling (2 keer 23inch full-hd) en een Logitech G15 met LCD. Ik gebruik het LCD scherm HEEL VEEL. Ik heb nu een plugin die o.a weergeeft: Winamp current song, speakersettings, stream van audio, cpu gebruik, memory gebruik, upload in kb/mb, binnenkomst in kb/mb, tijd, datum, dag.

Ik vind het verschrikkelijk fijn, zou niet anders weer willen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kecin schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:03:
Ik heb een dualscreen opstelling (2 keer 23inch full-hd) en een Logitech G15 met LCD. Ik gebruik het LCD scherm HEEL VEEL. Ik heb nu een plugin die o.a weergeeft: Winamp current song, speakersettings, stream van audio, cpu gebruik, memory gebruik, upload in kb/mb, binnenkomst in kb/mb, tijd, datum, dag.

Ik vind het verschrikkelijk fijn, zou niet anders weer willen.
tijd datum en dag heb je ingame niet echt nodig, en tijd toont zich op 2de monitor bij mij, xfire ingame toont song xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Anoniem: 352702 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:33:
[...]

tijd datum en dag heb je ingame niet echt nodig, en tijd toont zich op 2de monitor bij mij, xfire ingame toont song xD
Je kan er zelf opzetten wat je wil :).
Plugin heet: SirReal's panel

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Anoniem: 352702 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:33:
[...]

tijd datum en dag heb je ingame niet echt nodig
Oh? Ik ben er altijd blij mee, het is namelijk de enige klok die ik ingame heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik zou altijd weer voor een LCD scherm gaan, heb nu een G15 en wil niet anders, ik vrees nu al de dag dat hij stuk gaat, de nieuwere Logitech's zijn geen optie, 3x 18 G-toetsen, ik kan niet meer zonder.

p.s. ik heb al een tweede G15 tweedehands gekocht, netjes droog en stofvrij opgeborgen tot de dag dat die mag aantreden, en dan heb ik dus een kapotte voor reserve onderdelen.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 16:22

ye-roon

knaak

Kecin schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:48:
[...]

Je kan er zelf opzetten wat je wil :).
Plugin heet: SirReal's panel
haha, ik las je eerdere post en dacht ik ga eens vragen of dat sirreals panel is. Maar je was me al voor.

Ik heb zelf ook een 1 monitor setup, en op mijn blauwe g15 staat sinds ik em heb standaar sirreals panel. Het is gewoon zo handig om te zien waarom me game blijft hangen of waarom ik ineeens lag heb doordat de upload/download een spike had of omdat de cpu en mem opeens vol zitten. Scheelt alttabben. Plus de teamspeak plugin is nice, kan ik tenminste zien wie er praat. Waarom zit in TS nog geen overlay zoals in mumble....

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1