Programma Burn - Hoe dvd video branden ?

Pagina: 1
Acties:

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-01 09:10
Ik heb de search gebruikt maar vond het antwoord niet.

Ben sindskort overgeschakeld van windows naar osx.

Ik heb een AUDIO_TS en VIDEO_TS folder op mijn mac staan. In de audio_ts staan er geen bestanden, in de video_ts wel.

In windows gebruikte ik ImgBurn om deze beide folder te schrijven naar mijn disc en deze dan werkend te krijgen in mijn dvd speler.

Ik heb nu met Burn deze 2 folders geselecteerd en als DATA op mijn disc geschreven maar mijn dvdspeler kan dit schijfje niet afspelen.

In Burn kan je ook VIDEO ipv DATA selecteren maar als ik dan mijn beide folders selecteer, schrijft hij enkel de bestanden in de video_ts folder naar mijn schijfje. Dit lijkt mij dus ook niet te lukken.

Iemand ervaringen met dit programma die weet hoe ik deze beide folders moet schrijven en werkend krijgen op mijn dvdspelertjes ??

Dank bij voorbaat.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:01

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Rebbelx schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:09:
In Burn kan je ook VIDEO ipv DATA selecteren maar als ik dan mijn beide folders selecteer, schrijft hij enkel de bestanden in de video_ts folder naar mijn schijfje. Dit lijkt mij dus ook niet te lukken.
Heb je dit echt uitgeprobeerd of denk je bij voorbaat dat dit niet werkt? Ik vermoed namelijk dat dit wel de bedoeling is, dus mocht je het nog niet uitgeprobeerd hebben, dan zou ik dat eerst even dien.

Als dat niet werkt, dan kan je zoeken naar een andere oplossing, zoals deze met de terminal.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Rebbelx
jhogervorst schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:28:
[...]

Heb je dit echt uitgeprobeerd of denk je bij voorbaat dat dit niet werkt? Ik vermoed namelijk dat dit wel de bedoeling is, dus mocht je het nog niet uitgeprobeerd hebben, dan zou ik dat eerst even dien.

Als dat niet werkt, dan kan je zoeken naar een andere oplossing, zoals deze met de terminal.
Ik heb dit nog niet geprobeerd maar ik ga daar vanuit. Ik veronstel namelijk dat om een dvdfilm te kunnen afspelen in een speler je namelijk 2 folders op de disc moet schrijven, de audio_ts en video_ts folder.

De optie VIDEO zal enkele de bestanden in de folder video_ts schrijven maar de folder zelf niet..En ik denk dat dit niet zal lukken in een speler omdat deze een folderstructuur verwacht...

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-02 13:57

allstarted1

WTRFTS

Om je uit de droom te helpen: als je in Toast Titanium een film wil branden selecteer je ook alleen de VIDEO_TS folder. Probeer het daarom eerst eens voor je gelijk veronderstelt dat het niet werkt :)

Als NASA-wetenschappers hadden geroepen 'dat de maan toch nooit bereikt kon worden, dus waarom proberen?'.... :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:01

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Rebbelx schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 07:39:
[...]

Ik heb dit nog niet geprobeerd maar ik ga daar vanuit. Ik veronstel namelijk dat om een dvdfilm te kunnen afspelen in een speler je namelijk 2 folders op de disc moet schrijven, de audio_ts en video_ts folder.

De optie VIDEO zal enkele de bestanden in de folder video_ts schrijven maar de folder zelf niet..En ik denk dat dit niet zal lukken in een speler omdat deze een folderstructuur verwacht...
Ik vermoed dat Mac zelf ervoor zorgt dat alles in de goede mapjes terechtkomt, dus dat je het gewoon een keer moet proberen. En anders probeer je de oplossing met de terminal uit mijn vorige post even uit?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:44
jhogervorst schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:28:
[...]

ik kan bevestigen dat de oplossing met terminal werkt. zo deed ik het eerst ook altijd, maar ben tegenwoordig gestopt met video_ts mappen branden

n.a.

• Rebbelx
Optie VIDEO werkte ook niet. Melding: Could not authorize files

Ga nu eens Toast proberen.
Pagina: 1