Ik heb gister een GeCube Radeon 4850 1GB DDR3 gekregen maar als ik deze installeer valt bij het indrukken van de power knop meteen de hele pc uit en schiet de voeding in protection mode. Ik kan helaas niet zien wat het probleem is omdat het waarschuwingslampje op de voeding kan betekenen dat er kortsluiting is maar ook dat de voeding overbelast is.
Jullie zijn ook niet magisch en kunnen hem door de kracht van het internet fixen maar misschien kunnen jullie helpen met het al dan niet uitsluiten van overbelasting van de voeding.
Het systeem bestaat uit:
Proc: Athlon II x3 440 unlocked naar 4 cores standaard clock
Mobo: M4A88TD-V EVO/USB3
Ram: 2x 2GB XMS3 1333mhz cl9
HD: 2x 500GB Wester Digital (1 is een greenpower)
DvD: 1x samsung 18x dvd brander (pata)
Geluid: X-Fi extreme audio pci-e
1x 80mm en 3x 120mm fans met controller
en dan tenslotte, eerst een GeForce 8800GS die het altijd gedaan heeft en het nogsteeds doet of een Radeon 4850 die ik nooit in een ander systeem heb zien werken....
Dit alles draait op een CoolerMaster Real Power 520m, dus een 520 watter, ikzelf denk dat die toch zeker voldoende power moet leveren en dat de kaart kortsluit maar ik zou graag iemand anders zijn meding daar over horen.
Jullie zijn ook niet magisch en kunnen hem door de kracht van het internet fixen maar misschien kunnen jullie helpen met het al dan niet uitsluiten van overbelasting van de voeding.
Het systeem bestaat uit:
Proc: Athlon II x3 440 unlocked naar 4 cores standaard clock
Mobo: M4A88TD-V EVO/USB3
Ram: 2x 2GB XMS3 1333mhz cl9
HD: 2x 500GB Wester Digital (1 is een greenpower)
DvD: 1x samsung 18x dvd brander (pata)
Geluid: X-Fi extreme audio pci-e
1x 80mm en 3x 120mm fans met controller
en dan tenslotte, eerst een GeForce 8800GS die het altijd gedaan heeft en het nogsteeds doet of een Radeon 4850 die ik nooit in een ander systeem heb zien werken....
Dit alles draait op een CoolerMaster Real Power 520m, dus een 520 watter, ikzelf denk dat die toch zeker voldoende power moet leveren en dat de kaart kortsluit maar ik zou graag iemand anders zijn meding daar over horen.