Cross stack etherchannel op DELL switch

Pagina: 1
Acties:

• Rotty
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik ben benieuwd of er onder jullie mensen zijn die weten (of ervaring hebben) of een dell powerconnect 6224 cross stack etherchannel ondersteund.

De situatie: Ik wil voor ons iscsi netwerk de zaak iets anders in gaan richten. Ik zit met dit netwerk tussen twee locaties. Nu staat op locatie A: 2 powerconnect switches welke zijn geconfigd als een stack (via aparte stack interface), hier staat ook het vmware cluster. op locatie B: staat 1 powerconnect. Locatie B is nu nog minder critisch. Locatie A en B zijn middels 10Gb verbinding gekoppeld.

Ik wil de Vmware hosts gaan verdelen over beide locaties. Hiervoor wil ik op locatie B een extra switch die op dezelfde manier als locatie A een stack gaat vormen met de reeds aanwezige switch. Omdat op locatie B ook vmware hosts komen te staan wil ik de koppeling tussen beide locaties redundant hebben. Dus wil een tweede 10Gb uplink via etherchannel (10GEC) maken. Dit heeft natuurlijk alleen zin als ik beide verbindingen kan verdelen over de twee switches (stackmembers). Voor zover ik weet is dit met Cisco geen probleem, voor een powerconnect weet ik dit echter niet en kan er ook maar weinig over vinden. Iemand ervaring hiermee?

**MCSA**MCSE**CCNA**VCP4**VCP5&CCNP in progress

• Rotty
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02-2024
Voor de volledigheid van het topic... Inmiddels heb ik vernomen dat dit ondersteund wordt.

**MCSA**MCSE**CCNA**VCP4**VCP5&CCNP in progress