Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 2680, waarvan het display kapot is. Nu zou ik graag de nummers die op de telefoon staan naar de simkaart kopieren. Is er iemand die deze telefoon heeft en zou kunnen melden waar precies die optie in het menu zit, zodat ik er 'blind' naar toe kan navigeren?

Ik kan de menustructuur nergens vinden op internet.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:07

D4NG3R

kiwi

:)

Hoe is het display kapot? Want als je garantie hebt, en er zit niet bijv een barst in het scherm. Kun je aangeven dat ze dit moeten doen. Heb ik ook een keer gedaan (Zaten meerdere dode pixels in mn scherm). Heb toen aangegeven dat als ze het scherm niet gingen vervangen, maar een compleet nieuwe mobiel deden. Dat ik graag mijn data geexporteerd wou hebben naar de andere.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Het display is vrijwel niet meer leesbaar en de garantie is sowieso al wel verlopen.

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:18:
Het display is vrijwel niet meer leesbaar en de garantie is sowieso al wel verlopen.
Is het niet mogelijk om de nummers via de usb kabel of bluetooth en de nokia pc software op de computer te zetten? Dit lijkt me namelijk veel makkelijker.

EDIT: en anders kun je ergens in deze filmpjes kijken of je het langs ziet komen: YouTube: nokia 2680

[ Voor 29% gewijzigd door musicer op 15-08-2010 22:41 ]

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 20:59

Dr C

met C en CK

hier de handleiding:
http://www.portablegear.n...ngen/Nokia_2680-slide.htm

staat ook het menu beschreven, misschien dat het daarmee lukt.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)