Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

probleem om te formatteren

Pagina: 1
Acties:

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Eej
ik heb een klein probleempje, toen ik mijn laptop (een vaio) kocht, stond er windows vista op en een paar maand later kon je gratis, bij de release van windows 7, een windows 7 upgrade cd krijgen. Ik heb dit toen besteld en windows 7 op mijn pc gezet.
Nu zou ik graag eens mijn laptop formateren, maar bij aankoop van mijn laptop heb ik geen windows vista cd of vista-code gekregen en ik weet nu niet of ik met die windows 7 upgrade cd, na mijn laptop te hebben geformateerd, er zomaar weer windows 7 kan opzetten, aangezien het een "upgrade" versie is (dus ik moet van een oudere versie naar windows 7 kunnen gaan).
Weet er iemand wat ik kan doen?
Illegaal windows 7 downloaden vind ik een beetje stom, aangezien ik er voor betaald heb :)

Ideeën?
Grts

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 00:35
De vista ->7 upgrade media versie die jij aangevraagd hebt kan direct gebruikt worden om win7 te installeren.
Dit is toch zo het geval bij Acer en Asus, dus lijkt me redelijk consistent.

Het kan wel zijn dat je bij de activatie de telefoon optie moet gebruiken. Dit is niets spannends, 40 nummertjes opgeven, wachten op accepted, eventueel aangeven dat de licentie maar op 1 computer is geïnstalleerd en 40 nummertjes intypen en klaar. De computer aan de andere kant loopt je er wel doorheen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door foetus_ op 15-08-2010 12:25 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Doe de upgrade truc: win 7 installeren maar de serial niet invoeren.
Als de installatie klaar is over de net geinstalleerde installatie heen installeren en dan wel je serial invoeren.

• Liquazo
Ok thx voor de snelle reply :)
zal het eens proberen

die telefoon optie is dat betalend?

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 00:35
meerdere opties eigelijk, standaard kies je je land en krijg je het gratis nummer aangeboden. In Belgie is dat afaik 0800 40758.

• Liquazo
foetus_ schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:40:
meerdere opties eigelijk, standaard kies je je land en krijg je het gratis nummer aangeboden. In Belgie is dat afaik 0800 40758.
Maar je moet niet nog eens betalen voor windows 7 of zo te activeren?
Pagina: 1