Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Ipod touch met WIFI verbinding.
Het probleem is nu dat ik met de iPod wel verbinding kan maken met mijn draadloos netwerk in huis, maar er vervolgens niks mee kan (haalt geen email binnen, verzendt geen email, kan geen Appz downloaden enz.)
De iPod WIFI verbinding doet het wel prima met andere netwerken.

Nou moet ik waarschijnlijk in mijn router het een en ander aanpassen, maar ik heb geen idee wat en hoe...

Kan iemand mij hiermee misschien op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Hoe zou je willen dat we je helpen? Wat heb je al gedaan?

Hier vind je de handleiding, maar die heb je zelf ook al gevonden natuurlijk.

Krijgt je Touch een IP-adres?

[ Voor 6% gewijzigd door Nivk op 15-08-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

franssie

Save the albatross

idd check IP adress en check in je router wat voor beveiliging je hebt (MAC filter bijvoorbeeld)?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg op mijn Ipod idd een IP adres. De handleiding had ik ook gevonden, maar werd er niet veel wijzer van. Weet ook niet zo goed waar ik zoeken moet, omdat ik niet weer waar het probleem zit.

Het verhaal met MAC filter is mij redelijk onbekend. Wellicht dat iemand hier mij daarin kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:22:
Ik krijg op mijn Ipod idd een IP adres. De handleiding had ik ook gevonden, maar werd er niet veel wijzer van. Weet ook niet zo goed waar ik zoeken moet, omdat ik niet weer waar het probleem zit.

Het verhaal met MAC filter is mij redelijk onbekend. Wellicht dat iemand hier mij daarin kan helpen?
MAC-filter hoef je je sowieso niet om te bekommeren, aangezien je wel een verbinding maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

franssie

Save the albatross

als het een 169.*.*.* address is wel anders ;)

welk IP address krijg je?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een 192.168..... ip adres.. tenminste, bij het tabblad DHCP. Ook bij subnetmasker, router en DNS staan getallen / adressen.. HTTP -proxy staat uit...

BootP en statistisch is niet interessant toch?
Pagina: 1