Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

Topicstarter
Ik heb (nu al twee jaar geleden) een trouwerij opgenomen met de camcorder en ben na veel editten eindelijk klaar om het zaakje te branden.
Nou zou ik dus graag het geheel netjes afleveren met een geprinte dvd en hoesje.
Ik heb zelf geen printer thuis en ken niet echt iemand die weet hoe dit te doen. Dus ik vroeg me af of er bedrijven zijn die lege dvd's met afdruk leveren.
Echter hoef ik maar 3, maximaal 5 exemplaren te hebben.

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28
Het hoesje bij iedere willekeurige copyshop? En Je koopt zelf een pakje DVD stickers en laat deze bij deze zelfde copyshop printen. totale kosten +/- 30 euro.

[ Voor 70% gewijzigd door mcsluis op 15-08-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
DVD stickers raad ik af. Die maken je DVD kapot, halen hem uit balans en verkorten de levensduur aanzienlijk. Het is beter om rechtstreeks te printen op een printbare dvd. Daarvoor heb je aan een goedkope inktjetprinter met ondersteuning daarvoor voldoende.
Zo'n printer kost je rond de € 100,-. Dat is misschien veel geld voor 3 DVD's maar dat is nog altijd goedkoper dan uitbesteden (of na een jaar je DVD's te moeten weggooien omdat je bent gaan stickeren)
Alternatief is rondvragen in je kennissenkring.
Doe je zelf trouwens een plezier: bewaar zoveel mogelijk kopieeen van de DVD en dupliceer ze elke 2 a 3 jaar. DVD's breken na enkele jaren af.