Toon posts:

Toetsenbord Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nu heb ik het probleem, mijn caps lock, shift toetsen werkemn niet goed op mijn Macbook Pro, (2 maandjes oud)
Als ik deze bijvoorbeeld indruk, krijg ik een 'soft push-back'. Dat houd ongeveer in, dat je ze met meer kracht moet induwen dan alle andere toetsen. Hoe kan ik dat het beste verhelpen? Moet ik dan bij mijn Apple Store gaan klagen?

Verwijderd

Heb je er iets op gemorst of dergelijke? Heb het bij m'n oude laptop wel eens gehad.. Na een tijdje die toetsen goed gebruikt te hebben ging het over.. (En met goed bedoel ik redelijk hard er op duwen)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:56:
Heb je er iets op gemorst of dergelijke? Heb het bij m'n oude laptop wel eens gehad.. Na een tijdje die toetsen goed gebruikt te hebben ging het over.. (En met goed bedoel ik redelijk hard er op duwen)
Ja, ik heb er een klein scheutje Ice-Tea op laten vallen.

Verwijderd

Tja, dan zou ik hem naar de Apple Store brengen en hopen dat je kunt claimen bij je inboedelverzekering. Reken maar op zo'n €250,- voor de vervanging van het toetsenbord.

Dit is puur verzekeringswerk. :)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:39

rammes

koekebakker 1e klas

klagen om je eigen onhandigheid is niet netjes he. dus gewoon laten repareren en de rekening betalen

Ik zou het doen!

Verwijderd

Topicstarter
rammes schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:37:
klagen om je eigen onhandigheid is niet netjes he. dus gewoon laten repareren en de rekening betalen
Kan ik het niet zelf verhelpen?

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

Als er daadwerkelijk een scheutje ice tea overheen is gegaan is de kans aanwezig dat het een hardware matige defect is, deze kun je moeilijk verhelpen. Langs een APR gaan en vragen wat de schade is een optie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

Ik adviseer je toch om langs een APR te gaan en daar de laptop aan te bieden als reparatie. Als je zelf gaat lopen knutselen, vervalt niet alleen je garantie, maar loop je het risico om het alleen maar erger te maken.
Pagina: 1