Weet iemand hoe je de vertical sync kan aanzetten in OSX? Sinds ik een full HD monitor heb heb ik last van tearing. Thanks folks!
Heb je Google al eens gevraagd, als ik namelijk een zoek actie daar doe krijg ik me hele scherm gevuld over je topic, anders gebruik de zoek functie eens in OSX.
Graag zien we meer inzet, en vermeld voortaan even om welke OSX het gaat, met alleen een vraag kunnen we niet zoveel, en misschien is vsync het probleem niet maar iets anders in OSX, voortaan meer info over hoe en wat.
Graag zien we meer inzet, en vermeld voortaan even om welke OSX het gaat, met alleen een vraag kunnen we niet zoveel, en misschien is vsync het probleem niet maar iets anders in OSX, voortaan meer info over hoe en wat.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Thanks voor je reactie Mexel. Via Google heb ik geen recent en relevante artikelen gevonden. Mijn probleem is tearing in native OSX programma's zoals in preview, screensaver, quicktime etc. Het probleem komt voor in mijn Macbook air als Macbook G4 wanneer mijn 1920x1080 externe monitor is aangesloten. Hoop dat er een simple vinkje voor is in mijn 10.5 & 10.6.