Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn nieuwe pc heb ik 2 Nexus Real Silent D12SL-12, 120mm fans besteld.
Het viel me op dat deze zonder fanmounts werden geleverd en ook niet in een doos zaten.
Toen ik de leverancier hierover belde zei deze dat dit altijd het geval is. Maar toen ik later naar de beschrijving op hun website keek stond daar (in een gecopy paste text van de nexus site) dat er wel degelijk fanmounts bijgeleverd zouden moeten worden.
'Als ik ze voor een tientje in de winkel kan kopen laat ik het maar zitten' dacht ik. Maar nu ben ik vandaag stad en land (amsterdam) afgefietst om fanmounts te bemachtigen, maar die zijn echt nergens te krijgen.

Is het normaal dat fans zonder mount worden geleverd? en zo ja... hoe bevestig ik dan mijn nieuwe fans? :?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:48

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Elke behuizing wordt wel met de benodigde schroefjes geleverd.
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/dpk7rn.jpg
Daar heb je er vast nog wel wat van liggen.

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02-2025
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 01:46:
Bij mijn nieuwe pc heb ik 2 Nexus Real Silent D12SL-12, 120mm fans besteld.
Het viel me op dat deze zonder fanmounts werden geleverd en ook niet in een doos zaten.
Toen ik de leverancier hierover belde zei deze dat dit altijd het geval is. Maar toen ik later naar de beschrijving op hun website keek stond daar (in een gecopy paste text van de nexus site) dat er wel degelijk fanmounts bijgeleverd zouden moeten worden.
'Als ik ze voor een tientje in de winkel kan kopen laat ik het maar zitten' dacht ik. Maar nu ben ik vandaag stad en land (amsterdam) afgefietst om fanmounts te bemachtigen, maar die zijn echt nergens te krijgen.

Is het normaal dat fans zonder mount worden geleverd? en zo ja... hoe bevestig ik dan mijn nieuwe fans? :?
Bij mijn Nexus' fans zaten ze inderdaad wel... Losse sileconen plugjes. Heel raar hoor, die horen er gewoon bij te zitten. Dus of terugsturen, of van die losse schroefjes zoals hierboven beschreven kopen.

Specs

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:03

D4NG3R

kiwi

:)

Je hoort deze in je doosje te vinden naast de fan:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/21HDvJLsryL._SL500_AA300_.jpg

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Van de Nexus site:

The latest version of the Nexus Real Silent case fan comes in black and white and inside the package a set of 4 ultra-soft silicone Fan Mounts are supplied.

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:16

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

bij nexus zit altijd die rubberen dingen gewoon ff heen bellen of mailen sturen ze ze zo op.

nexus zitten wel aardige gozers tussen

toen ik vroeg als ze mij 4 fans wouden sponsoren kreeg ik er ook een voeding en disk twins en nog meer bij

If water polo was easy, it would be called football

Pagina: 1