Hey allemaal,
Ik ben van plan de Thermaltake Elemelt V te gaan kopen, zou dit goed zijn voor een betere cooling/airflow?
Mijn huidige case is de NZXT Gardian 921.
Mijn huidige kast is ook best oke, maar ik vind hem zelf te krap. De 120mm fan aan de zijkant past net niet ivm mijn CPU cooler.
Mijn vragen:
* NZXT vervangen? of CPU cooler vervangen?
* Op het moment pas de 120mm fan aan de zijkant niet ivm de CPU cooler, zou het een verschil zijn met de Thermaltake kast? (lastig te beatwoorden waarschijnlijk
)
* En zou een voeding van 550watt voldoende moeten leveren voor:
Al die leuke fans die in de Thermaltake element v zitten +
MSI gtx260 Lightning black edition (klik)
En een Q9550 ?
Heb met speedfan de cpu temperatuur gemeten dat is 44graden, mijn pc staat bijna 24/7 aan, soms even een restart voor updates en soms gewoon de nacht uit.
Is deze temperatuur acceptabel voor een Q9550 gekoeld door mijn cpu cooler?
Thanks
,
Twist
Ik ben van plan de Thermaltake Elemelt V te gaan kopen, zou dit goed zijn voor een betere cooling/airflow?
Mijn huidige case is de NZXT Gardian 921.
Mijn huidige kast is ook best oke, maar ik vind hem zelf te krap. De 120mm fan aan de zijkant past net niet ivm mijn CPU cooler.
Mijn vragen:
* NZXT vervangen? of CPU cooler vervangen?
* Op het moment pas de 120mm fan aan de zijkant niet ivm de CPU cooler, zou het een verschil zijn met de Thermaltake kast? (lastig te beatwoorden waarschijnlijk
* En zou een voeding van 550watt voldoende moeten leveren voor:
Al die leuke fans die in de Thermaltake element v zitten +
MSI gtx260 Lightning black edition (klik)
En een Q9550 ?
Heb met speedfan de cpu temperatuur gemeten dat is 44graden, mijn pc staat bijna 24/7 aan, soms even een restart voor updates en soms gewoon de nacht uit.
Is deze temperatuur acceptabel voor een Q9550 gekoeld door mijn cpu cooler?
Thanks
Twist