Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heei,

Ik heb een Eminent EM3701 TV PCI kaart. Bij deze is een afstandsbediening meegeleverd. Deze afstandsbediening werkt prima bij de software van zowel Arcsoft Total Media als Windows Media Center (deze gebruik ik niet aangezien deze de tv kaart niet herkend) Ik krijg de ab niet werkend op andere spelers zoals bijv VLC.

Ik heb al een programmaatje om de media buttons bij meerdere mediaspelers te kunnen gebruiken, maar dit neemt de afstandsbediening controls niet mee. Weet iemand een manier waarop ik deze werkend kan krijgen?

PC specs:Dell XPS 420
CPU:Quad Q6600 2.4Ghz
RAM:6GB 800Mhz
Video:Nvidia GF8800GT
2x250GB Raid0
TV tuner: Eminent em3701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Heb je de laatste drivers? Want ik kan de afstandsbediening gewoon gebruiken in:
Windows Media Player
Windows Media Centre
VLC Media Player
Media Player Classic

Edit: Waarom heb je IN GODSNAAM 7GB aan alloceerbaar geheugen, tewijl je OS er maar 3.28GB van ziet :S (6GB Ram + 1GB Videogeheugen)

Tijd voor een x64 besturingssysteem :X

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 31-08-2010 20:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R NL schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:56:
Heb je de laatste drivers? Want ik kan de afstandsbediening gewoon gebruiken in:
Ja ik de laatste drivers, en alsnog kan ik m niet in deze programma's gebruiken, heb je ook exact dezelfde ab?! Hmm raar..
D4NG3R NL schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:56:
Edit: Waarom heb je IN GODSNAAM 7GB aan alloceerbaar geheugen, tewijl je OS er maar 3.28GB van ziet :S (6GB Ram + 1GB Videogeheugen)

Tijd voor een x64 besturingssysteem :X
Tsja.. Je hebt helemaal gelijk :o
Ik heb echter nu nog goed werkende vista erop staan met ook zeer veel software en instellingen, daarop werk ik eerst door totdat deze ook teveel "vervuild" raakt. oftewel over een half jaar als ik een keer zoveel tijd heb om ook alle software erbij te herinstalleren en vooral nog in te stellen... Daarbij werkt het RAM nog niet helemaal zoals ik het wil, en is er al een tijd terug een W7 64bit die ik in dual boot erop had gezet gecrasht |:( Ik moet dan dus ook nog uitzoeken welk(en) RAM schijf(jes) de problemen veroorzaken. Probleem hiermee is vooral de grote hoeveelheid tijd die je ineens nodig hebt...
Ps. Hoe ik dat moet oplossen weet ik... (ja allemaal slappe excuses, weet ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Ik zou het eigenlijk gewoon bij 4GB Dual channel houden, 4GB Dual channel is sneller als 6GB Sigle :x. Of heb je 2x2GB + 2x1GB, sommige mobo's ondersteunen dat ook..

Tevens gebruik ik gewoon de standaard AB ja, samen met dat IR connectortje

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 01-09-2010 00:59 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• River_Styx
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-08 14:44
On-topic : Ik zou eens kijken naar HIP:
http://byremote.com.au/

en wat andere uitleg :

http://gbpvr.com/pmwiki/p...ipGuide?from=Hardware.HIP