Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VLC player:youtube opslaan als mp4 en mediabrowser vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mooi prg die vlc media player daar wil ik wat meer mee doen (liefs alles qua radio/tv/video)

- het zou mooi zijn dus als vlc media player youtube kan opslaan : via media converteren/opslaan en dan onder tabblad netwerk bv YouTube: Waarde- en groeiaandelen in het kort: waarde outperformt groei invoeren en dan kun je een
doelbestand opgeven. Weten jullie zo op welke wijze je dan een mp4 bestand kunt maken? (via de opnameknop kom je er ook maar het mooiste is dus om een url van een video of een playlist in te kunnen voeren en die te
kunnen opslaan
- dvbt tv kijken: media opname appraat - dvb directshow: heb ik nog niet geprobeerd: hebben anderen daar goede ervaringen mee?
- radio luisteren via mediabrowser - internet en dan bijvoorbeeld free music charts maar daar staat niet veel soeps in is het mogelijk om eigen/openbaar beschikbare (bundles van) radio of tv streams in te laden en te openen? lijkt me wel handig populaire radio zenders en beschikbare tv zenders!

alvast bedankt!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:02
Tooltje om binnen Firefox youtube files te downloaden.

link

In sommige gevallen (is mijn ervaring) komt hier al Mp4 uit, maar meestal flv.
Met een tool zoals Xilisoft Convertor kun je dan de conversie maken naar Mp4.

Zover mij bekend is dit binnen VLC player niet mogelijk. Die kan alleen zelf de file streamen (en afspelen natuurlijk).

Verwijderd

Topicstarter
bedankt Henkje.doc!

ik denk haast wel dat het ook moet kunnen met vlc player wellicht dat het iemand anders is gelukt?

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:37
Dit is mogelijk met VLC:
1
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img213/3701/vlc1.png

2
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img541/3604/vlc2.png

3
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img842/1883/vlc3.png

Ik verwacht dat je er zo wel uitkomt.

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Opslaan van Youtube zou ik niet doen via VLC, maar via de Firefox-addon Video Downloadhelper. Die converteert niets, maar laat je direct kiezen in welke Youtube-kwaliteit je wilt dumpen. Werkt makkelijker dan dit proces via VLC te laten lopen.

Wil je (andere) dingen via VLC laten verlopen, installeer dan in Firefox de MediaPlayerConnectivity addon, en stel deze zo in dat alle (gewenste) media via VLC moet verlopen.

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:37
Persoonlijk doe ik het ook niet zo maar de topicstarter kwam met de vraag of het met VLC player mogelijk is en dat is zo.

Zelf gebruik ik YouTube Downloader wat een freeware standalone applicatie is om Youtube video's te downloaden in een zelf te specificeren bestandsformaat. Let met de Youtube Downloader installatie als je van plan bent deze te gebruiken wel op het uitvinken van de Yahoo toolbar.

[ Voor 15% gewijzigd door Starke op 18-08-2010 09:44 . Reden: extra info ]

Pagina: 1