Mogelijkheid om microfoon aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 16:57
Deze week wilde ik weer gebruik gaan maken van mijn microfoon alleen zit ik met het probleem dat ik er geen ingang voor heb :{ Ik heb een professionele microfoon waarbij ik een mini-jack verlengkabel aan heb geplugt.
Voorheen gebruikte ik een USB geluisdskaart van creative. Daar zat gewoon een "mic in". Ik ben nu overgestapt naar een DAC van Cambridge. Daar zit dus waarschijnlijk geen ingang in voor een microfoon. Ik gebruik een eindversterker van Rotel. Ik heb daar alleen een co-axiale ingang.
Zie ik iets over het hoofd of is het echt niet mogelijk om mijn microfoon aan te sluiten met de huidige opstelling?

Hier een plaatje van mijn DAC:

Afbeeldingslocatie: http://www.homecineson.com/catalog/images/cambridge_DAC_Magic_rear_prix_acheter.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door editoor op 14-08-2010 20:54 ]

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Volgens mij kun je hier geen microfoon op aansluiten. Het is toch ook een DAC en niet zozeer een mixer?
En ik vermoed dat op een eindversterker ook geen inputs zitten behalve dan voor je inputsignaal

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Microfoon is toch ook analoog en we hebben het hier over een DAC en een coaxiale ingang op een versterker, dus beiden digitaal...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.