Telefoonnummers uit Iphone backup halen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:52
Beste Tweakers,

Is er een manier om uit de backup die itunes maakt van je Iphone de telefoonnummers te halen?

Ik weet dat je SMSjes uit een backup kan restoren maar werkt dit ook voor je telefoonnummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:16

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Is het niet mogelijk om de back-up (tijdelijk) terug te zetten op je iPhone? Nadat je het telefoonnummer gevonden hebt kan je de iPhone weer herstellen en is 'ie weer schoon.

Mocht je toch met een third-party-applicatie willen werken, dan is er wel wat te vinden voor Windows en Mac. Het is natuurlijk vooraf niet te zeggen of deze applicaties foutloos werken, ze worden immers niet ondersteund door Apple.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:52
Ik vind het terugzetten maar riskant op mijn 4. Stel er gaat wat mis. Maar dat programma ziet er goed uit. Die ga ik proberen. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

VulcanRaven schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:03:
Ik vind het terugzetten maar riskant op mijn 4. Stel er gaat wat mis.
En dan? Ben je bang dat je voor altijd met een iPhone zit die niet werkt? Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:16

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

CyBeR schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:04:
[...]

En dan? Ben je bang dat je voor altijd met een iPhone zit die niet werkt? Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor.
Tja, er zal nooit iets écht kapot gaan, maar misschien wil TS ook niet het risico lopen dat de huidige iPhone straks weer helemaal leeg is qua apps/muziek/instellingen/etc.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

Als je zin hebt in de lange weg kun je ook deze url volgen.
Pagina: 1