Tja, die Fractal design is wel erg mooi, maar in zulke kleine systemen kan je niet veel aan de koeling verbeteren. Wat koeling betreft ben ik het met wagenveld eens, dat de SG05 in dat opzicht iets beter is, het enige nadeel van die kast is dat er maar één 3,5" schijf in kan (daarnaast nog wel een 2,5", en zonder odd, nog wel één of twee). Nog een voordeel van de silverstone ten opzichte van de fractal design, is dat de silverstone nog een stuk kleiner is. Nog iets voor de silverstone, volgens mij ben je met de fractal design beperkt tot min of meer halve hoogte uitbreidingskaarten, en in de silverstone kan je wel een HD5850 kwijt, én is daar voldoende ruimte voor zo'n kaart om lucht van buiten de kast aan te zuigen. Maar in principe zijn beide kasten prima, zolang je geen gekke dingen gaat doen (lees overclocken).
in beide kasten raad ik je aan een scythe big shuriken op de cpu te zetten, en een 120mm fan van normale dikte erop (zelf maar een goeie (stil en/of krachtig) kiezen), in plaats van dat slim ding. Dat koelt veen beter, en dat mag ook wel met zo'n pittige cpu, daarnaast zou dat in beide kasten prima moeten passen. En dan kan je die dunne altijd nog ergens anders kwijt, waar je wat meer airflow zou willen zien.
Hoop dat ik je hier een beetje mee heb geholpen. Ik heb nu al een jaar de SG05, en hij bevalt me perfect, maar voor echt goede vergelijking koop ik binnenkort ook een Fractal Design, om een mooie home-server in te bouwen