Ik heb sinds gisteren de Fritzbox 7340 gekregen van XS4all om gebruik te kunnen maken van de nieuwe snelheid op VDSL2. Ik heb voorheen een Linksys WAG200G gebruikt in combinatie met de Sitecom switch. Ik heb nu het volgende probleem, een probleem dat XS4all niet wil oplossen omdat het aan mijn interne netwerk ligt.
Met de Linksys configuratie heb ik zowel draadloos als bekabeld een werkende snelle internetverbinding. Door de gigabit switch heb ik ook een snelle overdrachtsnelheid tussen mijn computers.
Met de Fritzbox heb ik draadloos een werkende snelle internetverbinding maar via de bekabelde verbinding is internet heel erg traag, meer als 5-6 kb/s haal ik niet.
Wanneer ik 1 computer met kabel verbind aan mijn Fritzbox werkt de internetverbinding wel snel.
Zowel draadloos als bekabeld krijg ik de juiste ip-instellingen van de DHCP.
Weet er iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Ik weet geen oplossing en XS4all ook niet.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Met de Linksys configuratie heb ik zowel draadloos als bekabeld een werkende snelle internetverbinding. Door de gigabit switch heb ik ook een snelle overdrachtsnelheid tussen mijn computers.
Met de Fritzbox heb ik draadloos een werkende snelle internetverbinding maar via de bekabelde verbinding is internet heel erg traag, meer als 5-6 kb/s haal ik niet.
Wanneer ik 1 computer met kabel verbind aan mijn Fritzbox werkt de internetverbinding wel snel.
Zowel draadloos als bekabeld krijg ik de juiste ip-instellingen van de DHCP.
Weet er iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Ik weet geen oplossing en XS4all ook niet.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.