T-Mobile en Mobiel Internet Blackberry bundel

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:15
Ik stel deze vraag hier maar even omdat ik echt geen kaas heb gegeten van GSM's of dat spul.

Mijn dochter heeft een BB. Ze gaat van provider wisselen. Nu kwam ze zelf met het volgende voorstel;
Kullik

Er staat bij zaken die je moet weten ;
Instant E-Mail geldt alleen binnen Nederland.

Nu weet ik dat BB met push-mails werkt. Houdt het dan in dat elke keer dat ze naar het buitenland gaat ze haar internet moet uitzetten om niet op kosten te worden gejaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06:35
jup, roaming zal dan uit moeten staan, en dat standaard ook gewoon uitgeschakeld in de blackberry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MartijnAbel schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:15:
jup, roaming zal dan uit moeten staan, en dat standaard ook gewoon uitgeschakeld in de blackberry ;)
Roaming ; is dat dat je enkel in het buitenland geen ontvangst hebt maar wel in nederland? Met dat push-mail dus. Zoals gezegd, totaal geen verstand van GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06:35
roaming is zeg maar de dataverbinding die openstaat, dus geen GSM e.d.
roaming moet uitstaan, dan worden alle dataverbindingen geblokkeerd(internet, email e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MartijnAbel schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:29:
roaming is zeg maar de dataverbinding die openstaat, dus geen GSM e.d.
roaming moet uitstaan, dan worden alle dataverbindingen geblokkeerd(internet, email e.d.)
Oke, ik dacht dus dat dat per systeem was uit te zetten. Dus bijv. wel uit voor internet, maar niet voor SMS.
Roaming zelf ken ik wel. Iig bedankt. (en dat terwijl je van de concurent bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
maartend schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:13:
Ik stel deze vraag hier maar even omdat ik echt geen kaas heb gegeten van GSM's of dat spul.
Dat is natuurlijk op GoT niet de bedoeling. We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je hier aanklopt. Dit soort vraagjes zijn wel erg basic, dus dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.