na een dagje dual-screen supreme commander op mijn laptop met een los beeldscherm van de thuispc heb ik ineens de melding "no video input" nu het scherm weer terug op de thuispc is aangesloten..
heb al wat dingen geprobeerd, o.a. Safe mode, wat gewoon werkt.
zelfs Safe mode VGA werkt gewoon prima, dus het scherm of de kabel is niet kapot en de onboard videokaart zit niet los.
opmerkelijk is, toen ik in Safe mode VGA zat kwam er een melding over dat ik niet de optimale resolutie had (safe mode vga heeft normaal erg laag geloof ik 480xnogwat) ik klikte erop en er werd aangeboden om automatisch de juiste resolutie te zoeken.. je raad het al: "no video input"
het ligt denk ik dus aan de resolutie..
misschien heb ik tijdens het dualscreen gamen een verkeerde resolutie gebruikt en is er iets blijven hangen?
heb wel al het beeldscherm zelf naar de fabrieksinstellingen gereset, maar dat heeft niets geholpen
wie o wie weet hoe dit opgelost kan worden?
PS als ik het scherm weer aan mijn laptop hang doet-ie het ook gewoon..
toch raar? ik heb verder niks veranderd aan instellingen van de thuispc..
heb al wat dingen geprobeerd, o.a. Safe mode, wat gewoon werkt.
zelfs Safe mode VGA werkt gewoon prima, dus het scherm of de kabel is niet kapot en de onboard videokaart zit niet los.
opmerkelijk is, toen ik in Safe mode VGA zat kwam er een melding over dat ik niet de optimale resolutie had (safe mode vga heeft normaal erg laag geloof ik 480xnogwat) ik klikte erop en er werd aangeboden om automatisch de juiste resolutie te zoeken.. je raad het al: "no video input"
het ligt denk ik dus aan de resolutie..
misschien heb ik tijdens het dualscreen gamen een verkeerde resolutie gebruikt en is er iets blijven hangen?
heb wel al het beeldscherm zelf naar de fabrieksinstellingen gereset, maar dat heeft niets geholpen
wie o wie weet hoe dit opgelost kan worden?
PS als ik het scherm weer aan mijn laptop hang doet-ie het ook gewoon..
toch raar? ik heb verder niks veranderd aan instellingen van de thuispc..
[ Voor 10% gewijzigd door SOLID6920 op 14-08-2010 18:03 ]