Toon posts:

Welke speakers aan Yamaha RX-V565

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik heb voor een leuk prijsje de Yamaha RX-565 kunnen kopen. Kan iemand mij vertellen wat een leuke speakerset is die ik hieraan zou kunnen koppelen? Ik zit te denken aan een speakerset met een maximumprijs van 350 - 400 euro. Wie-o-wie heeft ervaring met deze receiver en het geluid dat het apparaat voortbrengt in combinatie met de speakers.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 22:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon met je receiver naar een audiozaak gan en luisteren wat je het beste bevalt. Niet meer en niet minder :)
Geluidssmaak is heel persoonlijk namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vrijwel alle speakers kunnen daarop.

Mooie receiver trouwens. :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Niets is zo persoonlijk als audio en laten de speakers in deze nu het meest verschillen in klank. Dus dit topic gaat op twee dingen uitlopen: het ene is dat er alleen gezegd gaat worden dat je moet gaan luisteren aangezien smaken verschillen en jij de klank moet bepalen. En ten tweede kunnen we hier wel allerlei merken speakers en typen gaan noemen, maar daar heb je dus niets aan.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Vooral zou ik kijken naar het beleid van dit forum, daar staat namelijk in hoe je een "Wat moet ik kopen-topic" meer overleefbaar kan maken: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.