rubbertjes voor harde schijf

Pagina: 1
Acties:

• Truffeltje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:09
Best mede tweakers

Ik ben op zoek naar rubbertjes ( anti trilling ) voor mijn harde schijven. zie afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://img255.imagevenue.com/loc8/th_80690_product_174_118_122_8lo.jpg

Heb al mooi wat webshops bezocht maar worden alleen aangeboden als complete set met ook andere rubbertjes zoals voor casefans.
Zo'n box is nogal duur terwijl die rubbertjes ( wel met schroefjes ) voor HDD wel los in andere landen te krijgen zijn, en dan zijn ze 2 dollar voor 4 st.

http://www.frozencpu.com/...4_Pack.html?tl=g7c113s569

Het gaat om 16 harde schijven dus 64 rubbertjes + schroefjes.
Mocht iemand iets weten, of ervaring hier mee hebben dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Kijk eens bij een bouwmarkt voor van die viltjes die je normaal onder stoelpoten plakt, kost niet veel en je krijgt er veel.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 17:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:26:
Kijk eens bij een bouwmarkt voor van die viltjes die je normaal onder stoelpoten plakt, kost niet veel en je krijgt er veel.
De rubbertjes waar hij plaatjes van laat zien zijn speciale dingen die je tegen de harde schijf schroeft en die je daarna in een frame "klikt" en dan dat hele frame weer in je case schuift. Althans, daar ken ik ze van. Die dingen zijn niet voor gebruik in een normale case waar je gewoon de schroef door een gat in de case steekt en dan in de HDD draait. Bij nader inzien lijken ze misschien alleen op de rubbertjes uit mijn kast...

@TS: bedoel je echt specifiek die rubbertjes, of heeft jouw kast niet zo'n speciaal systeem en ben je gewoon op zoek naar rubbertjes die je tussen de case en de schroefkop kan stoppen?

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 14-08-2010 12:32 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
Je kan ook een stukje uit een dikke post elastiek knippen, zo heb ik het nu ook zitten... Werkt echt perfect!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Orion84 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:30:
@TS: bedoel je echt specifiek die rubbertjes, of heeft jouw kast niet zo'n speciaal systeem en ben je gewoon op zoek naar rubbertjes die je tussen de case en de schroefkop kan stoppen?
Die blauwe rubbertjes van de afbeelding in de TS zijn Cooler Master HDD-rubbertjes, met bijbehorende schroeven die een beetje spacing hebben (anders trek je alsnog de schroefkop tegen je HDD).

Volgens mij worden die rubbertjes niet los verkocht, ik had een stapel voorgemonteerd in m'n 4-in-3-device module van m'n Centurion 590 om m'n HDD's in op te hangen met bijbehorende schroeven.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Truffeltje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:09
Bedankt voor jullie reacties maar ben ook bang dat ze die dingen niet los verkopen.
Ga wel even informeren bij een webshop.

Nogmaals bedankt.

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

MicGlou schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:47:
Je kan ook een stukje uit een dikke post elastiek knippen, zo heb ik het nu ook zitten... Werkt echt perfect!
Of een stukje binnenband van je fiets, doet het ook goed voor casefans.
Pagina: 1