Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat te kiezen!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Wij hebben nu Ziggo Alles in een Extra.
Maar wij hebben al zo vaak problemen gehad met de administratie daar hoge rekeningen uit het niets, afgesloten worden zonder reden waardoor we weer 1 a 2 dagen alleen gebeld kunnen worden etc.
We zijn dit gewoon helemaal zat!
De hoge snelheid is wel het enige toppunt aan Ziggo.
Maar wat wij nu dus zoeken is een stabiele verbinding met telefonie en televisie voor 4 tv's.
Ik heb zelf al gezocht en dacht zelf aan:

* Tele2 fiberspeed met bellen en kabeltelevisie.
* KPN internet premium met bellen en televisie (dus ook met digitenne)
* Online internet bellen en televisie.

Zijn er ook nog andere providers die een alles in een pakket aanbieden en die een beetje betrouwbaar zijn?

Thanks in advance

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

De 3 providers die je noemt als alternatief zijn allemaal ADSL, in tegenstelling tot de kabel wat Ziggo bied. Daarnaast zijn er volgens mij niet altijd meerdere (ADSL) providers mogelijk in een gebied, dus moet je goed kijken wat in jouw regio beschikbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al postcode checks gedaan en ze zijn allemaal beschikbaar in Zeist (3704)

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40

TFHfony

Professional Weirdo

E.e.a. hangt een beetje af van wat je ook met je televisie wilt.

KPN
Digitenne werkt op zich natuurlijk vrij OK, maar de beeldkwaliteit ga je niet blij van worden en HDTV is er niet mogelijk momenteel. In de toekomst zal dit wellicht wijzigen. Wellicht dat je je hoofd TV wel via IP TV van KPN kan aansluiten. Dan heb je wel HDTV beschikbaar. Hou er alleen rekening mee dat je TV signaal van je internet snelheid afgaat.

Tele2 tezamen met analoge kabel:
Tja.. hier geldt deels hetzelfde: Via IP TV kan je een paar zenders in HD krijgen, maar als je één zender gaat opnemen en ondertussen een HD zender kijkt, wordt er flink snelheid van je "fiber speed" ingeleverd.
Fiber Speed is "tot 60mbit". Hou alleen eerder rekening met een 30mbit. Tele2 beschikbaarheid betekend overigens niet automatisch dat Fiberspeed ook bij jou beschikbaar is. Bij de meesten is alleen "tot 20mbit" beschikbaar. En mijn collega is niet blij met zijn 20mbit lijntje. TV kijken op 2 toestellen, of op 1 TV kijken en ondertussen wat opnemen, resulteert in een internetsnelheid die niet meer van deze tijd is.

Werkt momenteel nog met een schotel. Als jij 4 TV's van een schotel wilt voorzien, moet je rekening houden met een aardige investering in quad LNB's, switches, etc... Maar kwalitatief is het op zich prima. Canal Digitaal (via wie de schotel loopt) is overigens qua administratie geen haar beter. Daarnaast moet je voor elke extra TV (en dus kaart) nog wat extra betalen.
Bij online krijg je trouwens "tot" 20mbits. De vraag is wat je effectief krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door TFHfony op 14-08-2010 12:50 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Topicstarter
Oke ja dat de snelheid niet zo hoog is valt mee te leven maar Ziggo ben ik na 5 jaar gezeur gewoonweg helemaal zat dus jammer van de snelheid.

Online valt inprincipe dus gewoon af want ik hoor ook wel wat slechte verhalen over Online.

Tele2 daarentegen is wel oke lijkt mij want ik vind het toch vrij onzin om meteen hd te nemen voor de 4 á 5 hd zenders die ze hebben.

Kpn ben ik ook wel over te spreken leuke snelheid en op 1 tv interactief (dat is hd) en verder nog een kleine hd ready tv en nog 2 oude beeldbuizen (via digitenne) dus dat is ook nog te doen en daar gaat dus niets van je snelheid af maar je betaalt dan wel 4 euro extra per digitenne kastje.

Het is wel een moeilijke keuze zeg pfff. :P

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Ik zou eerst maar eens onderzoek gaan plegen aan hoe je op meerdere televisies beeld gaat krijgen.Alle genoemde varienten hebben, voor zover ik weet, allemaal een losse decoder nodig per televisie. Dit i.t.t. kabel (non-digitaal) dat op alle tv's in één keer werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat begrijp ik want heb ook altijd met losse ontvangers gewerkt ism Ziggo Digitaal. Dat waren ook allemaal losse DVB-C ontvangertjes
Pagina: 1