[iPod Photo] Firmware up- of downgraden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Ik heb vorige week een Alpine CDA-117Ri autoradio gekocht, deels vanwege de iPod integratie. Nu blijkt dus, dat deze autoradio met alle iPod's samenwerkt, behalve met de iPod Photo! Dit had ik natuurlijk kunnen weten door iets meer handleidingen door te lezen van te voren, maargoed.

Is er een mogelijkheid om de iPod Photo (60GB) op een of andere manier te flashen zodat er oudere of nieuwere firmware op komt te staan, zodat ik mijn radio kan "foppen"? Ik kan hier niets over vinden, maar wellicht dat iemand hier er ervaring mee heeft... Ik hoef verder geen enkele functionaliteit, gezien de batterij die al een poosje zo goed als dood is, maar daarom leek me dit zo'n mooie oplossing. iPod in het dashboardkastje, altijd 60gig aan muziek bij me... Verder kan ik de iPod toch alleen maar aan de oplader gebruiken, dus dit leek me een mooie functie voor het beestje... De radio werkt ook met USB sticks, maar dit is toch wat trager en de zoekfuncties werken stukken minder handig als met een iPod of iPhone.

Ik heb er al Rockbox op gezet, maar dit verandert niets. Kan ik nog iets proberen, of moet ik volgende maand toch maar aan de iPhone? (Mag mijn telefoonabonnement verlengen binnenkort, dus dit zou een volgende optie zijn.)