Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

trekt mijn huidige voeding een nieuwe video kaart?

Pagina: 1
Acties:

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Topicstarter
ik wil een nieuwe videokaart in m'n PC gooien, zodat ik wat meer games kan spelen en 2 monitors aan kan sluiten, hiervoor had ik de Club 3D Radeon HD 4670 AGP in gedachten.

nu staat daarbij dat ik een 450watt voeding ervoor moet hebben, maar nou lijkt mij niet dat je zoiets standaard kan zeggen ivm andere componenten (toch?)
dus heb ik ff een kleine rekensom gemaakt, en kom ik op een gebruik van 222watt.
mijn voeding kan 300watt leveren.

met hetzelfde rekenmachientje kom ik op 233 watt uit, maar ik geloof niet dat dit heel erg accuraat is...

mijn vraag is of dit dus gewoon mogelijk is, zoals dat rekenmachientje aangeeft...

ik gebruik een standaard fujitsu scaleo 600, op het geheugen na; heb ik vervangen door 2x DDR2 1G geheugen.

ik weet dat dit een nogal simpele vraag is, maar ik wil het graag even zeker weten voordat ik m'n PC opblaas :P

trouwens, als ik de floppy drive en de CD/RW eruit trek, dan trekt ie toch ook minder energie? ik gebruik die dingen toch nooit. daar hoef ik geen dingen voor om te schakelen in de bios ofzo? (wel eerst uitzetten en stekker eruit natuurlijk 8)7 )