Toon posts:

Ervaringen met een spintelkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie wel eens ooit een review van een spintelkaart, deze zijn vaak veelbelovend.
Heeft iemand een spintelkaart en werkt die daadwerkelijk.
Ze kosten 199 piek.

Verwijderd

Ik wilde vroeger ooit wel eens zo'n ding kopen :)

Dunno of het echt werkt...

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
What the hell is dat ??

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Voor zover ik weet is die kaart gewoon een dongle voor de software. Die software versnelt in een paar specifieke gevallen je systeem.

Je kunt voor die f200,- beter wat extra ram in je systeempje steken, dan weet je zeker dat je pc er beter van wordt !!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
Daar stond is een keer iets over in in een computerblad, dacht computertotaal.
Volgens hun werden de mensen totaal bedrogen.

Je kan beter je poen in geheugen stoppen zoals al eerder is gezegd

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

NIET NIET maar dan ook echt NIET kopen,is complete flesserij.

Vorig jaar heb ik in Duitsland verschillende tests gelezen en de conclusie was heel helder: HET IS EEN DRAMA!!!!

Inderdaad gewoon geheugen erbij kopen

Greetz Jur

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik dit weekend wel voor 200 piek bier drinken want ik heb net twee dimmetjes van 128 mb gekocht. Nu lekker 384 mb en alle bankjes vol.

• Morgoth
  • Laatst online: 07-09 17:38
Een vage vriend van mij heeft ooit is zo'n ding gekocht voor op z'n cyrix 166+. Hij werd wel wat sneller ja ongeveer gelijk aan de p200 die ik toen had. Maar als ik heb bij mij er in stouwde deed ie niks meer. Volgens mij hebt dat ding alleen een beetje effect op hele ouwe computers

Verwijderd

Het gaat eigenlijk om de drivers dat erbij wordt geleverd die sommige zaken in je os versneld.
Dat kaartje is slecht een fancy copy-protection dongle!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 14:31
inderdaad het is software die sommige proccesen versneld en het kartje zorgt ervoor dat de software allene op die pc werkt verder nix.
je denkt toch niet dat een langzame isa poort je systeem kan versnellen.

.

Verwijderd

de computeridee kraakte dat ding erg af.
het ding is een drama inderdaad ik denk dat je compie er alleen slechter van wordt omdat hij de ISA bus gebruikt en die haalt de prestaties naar beneden

• Morgoth
  • Laatst online: 07-09 17:38
Ach valt wel mee hoor, heb hier ook een sb64 isa maar haalt bijna niks uit.

• Ceaser
  • Laatst online: 07-09 08:47
Volgens mij haalt dat ding alleen maar van die kleine truucjes uit zoals bv van pio mode 4 naar Udma gaan of van Agp1x naar 2x.
Pagina: 1