Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heren(en dames),

Ik ben momenteel aan het denken over het aanschaffen van een nieuw mobieltje maar ik vindt het erg lastig om een keuze te maken, zeker ook omdat ik er persoonlijk niet zo veel van af weet.
Daarom hoop ik dat jullie mij daar bij kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een telefoontje van rond de 250 euro, een prepaid wel te verstaan aangezien ik toch niet heel veel van plan ben om er mee te bellen verwacht ik dat dit voordeliger zal zijn.
Waar ik naar op zoek ben is een telefoontje met een redelijk camera, goede accu duur, wifi en hij moet niet al te ingewikkeld zijn voor een simpele ziel als ik.
Is er iets dat in de buurt komt en jullie mij kunnen aanraden?
Als jullie meer willen weten hoor ik het wel want ik zal vast iets vergeten zijn dat jullie moeten weten. :P

• TCIAL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11 19:22
Je kan voor een budget smartphone gaan zoals de samsung galaxy spica, pricewatch: Samsung Galaxy Spica I5700 Zwart

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er heel interessant uit, heeft iemand hier ervaring mee?
Zie nu ook dat ie nog op android 1.5 loopt, is dat erg vervelend?
En heeft iemand enig idee of er binnenkort nog leuke budget toestellen uitkomen? :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 23:46 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij gaan niet voor jou een telefoon uitzoeken, dat zul je zelf moeten doen. Het opzoeken van ervaringen met toestellen is ook iets wat je zelf kan doen. Het opzoeken van toestellen die binnenkort uit gaan komen is ook iets wat prima zelf op te zoeken is.

Het kan zijn dat je tijdens de zoektocht naar een nieuwe telefoon met vragen zit, maar we verwachten op GoT minimaal dat je aangeeft wat je zelf al gevonden hebt, welke telefoons je zelf al bekeken hebt, en wat voor specifieke vragen je nog hebt.

Dit topic voldoet in ieder geval niet aan Het algemeen beleid, dus het gaat op slot.

Dit topic is gesloten.