Toon posts:

Sapphire HD5570 1GB low profile PCI bracket?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een vraag waarvan ik nergens het antwoord kan vinden, hoop dat iemand dit ding heeft en het me kan vertellen.

Heeft de pricewatch: Sapphire HD5570 1GB GDDR3 PCI-E een low profile PCI bracket in de doos zitten??

Ik heb recent voor iemand een leuk PCtje gebouwd in een Antec ISK 300-150, maar nadat diegene een paar weken heeft gewerkt met zn pc heeft hij toch last van de performance van de onboard videokaart. Nu zoek ik dus een kaartje voor in deze PC voor rond de 60-80 euro..

Kan iemand me helpen?

Ik hoop het, bij voorbaat dank.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het wordt verkocht als low profile kaart dus ja, die bracket zit er gewoon bij.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:21
Staat gewoon op de Sapphire site.

• vorda
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-02 15:07
Eerste hit op google op "sapphire hd 5570 low profile bracket": http://www.anandtech.com/show/2935/2

Verwijderd

Topicstarter
Gezien ik zelf nooit zo'n kaart nodig heb gehad, zijn dat handige feiten. Bedankt voor die melding. Ik neem aan dat je daarmee gewoon de D-SUB/VGA aansluiting eraftrekt en dan een low profile bracket er aan maakt?

Verwijderd

Topicstarter
Mhaha jezus.. 3 ovbious antwoorden die ik met mijn, toch vrij logische zoektermen, niet kon vinden. Bedankt fella's, topic mag dicht.

Verwijderd

In before the lock.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:54:
Gezien ik zelf nooit zo'n kaart nodig heb gehad, zijn dat handige feiten. Bedankt voor die melding. Ik neem aan dat je daarmee gewoon de D-SUB/VGA aansluiting eraftrekt en dan een low profile bracket er aan maakt?
Klopt helemaal.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1