Toon posts:

Toetsenbord schoonmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Gisteren een scheutje Ice-Tea gemorst het toestenbord van mijn Macbook Pro.
Net aangezet en kwam tot de conclusie dat mijn linker toetsen allemaal plakken als je ze indrukt.
Is er een marnier, om deze van buiten schoon te maken? Of moet ik dan mijn hele Mac openschroeven?

Verwijderd

Gezien de vloeistof eronder zit moet je hem open schroeven.

Wat ik niet begrijp is waarom je hiervoor een nieuw topic aanmaakt. Had je deze vraag niet kunnen stellen in je andere topic? Heb je voor je probleem ook al op www.google.nl gekeken?

Denk volgende keer even goed na voordat je weer een nieuw topic opent, dat houd dit forum netjes en overzichtelijk.

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Waarom open je hier een nieuw topic voor?

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-01 19:51
Het mechaniek van de toetsen is van buitenaf bereikbaar, als je heel voorzichtig ben kan je met een wattenstaafje en wat alcohol de plak-problemen oplossen van je toetsen.
Wees wel voorzichtig want het mechaniek van de toetsen is plastic en erg fragiel.

Verwijderd

Topicstarter
joon schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:24:
Het mechaniek van de toetsen is van buitenaf bereikbaar, als je heel voorzichtig ben kan je met een wattenstaafje en wat alcohol de plak-problemen oplossen van je toetsen.
Wees wel voorzichtig want het mechaniek van de toetsen is plastic en erg fragiel.
Ok, dat is vooruitgang. Maar de ruimte is erg klein (tussen de toetsen en het Alu frame) Hoe kan ik daar een watten staafje dooreen doen? dat lukt toch nooit?

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-01 19:51
YouTube: How To Clean/Fix MacBook Aluminium (Pro,Air) Keyboard

Wees wel erg voorzichtig, kijk het filmpje desnoods 5x voordat je het zelf probeert.

Verwijderd

Topicstarter
joon schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:41:
YouTube: How To Clean/Fix MacBook Aluminium (Pro,Air) Keyboard

Wees wel erg voorzichtig, kijk het filmpje desnoods 5x voordat je het zelf probeert.
Ok, jij hebt het al eens gedaan?

Verwijderd

Nieuwe macbook pro kopen en niet meer morsen....

Nee even serieus, je kunt hem open schroeven en dan schoonmaken met demi water dat werkt wel.

Maar voor alles ook wat hier boven staat, is op eigen risico.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:34:
Nieuwe macbook pro kopen en niet meer morsen....

Nee even serieus, je kunt hem open schroeven en dan schoonmaken met demi water dat werkt wel.

Maar voor alles ook wat hier boven staat, is op eigen risico.
Ik weet het. Ik denk dat ik eerst met mijn APR ga bellen, en daarna openmaken en schoonmaken.
Pagina: 1