Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ja hoor, ze zijn stuk :) Nu wil ik dus nieuwe oordopjes, het liefst bij Dixons (enigste in de buurt) en een prijs van (rond de) 20 euro. Nu is dat niet veel maar je ziet er toch redelijk wat staan. Ik wil een goede bas hebben, want ik luister alleen maar Deadmau5, The Prodigy, Pendulum en Tiesto. Maar nu hebben ze volgens dixons allemaal een vortreffelijke bas. Dus ben terug naar huisgegaan om het hier te vragen.

(Ik heb al gezocht naar een algemeen oordopjes topic maar ik kon niks vinden)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• PieterO
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 18:04
Zelf ben ik ook wel geïnteresseerd in wat mede-tweakers hier adviseren. mijn ipod oortjes houden het nooit langer dan 2maanden uit en ze zijn toch vrij prijzig. ik ben ook opzoek naar nieuwe oortjes maar hoop deze keer eens oortjes te vinden die kwalitatief goed zijn en ook wat langer mee gaan voor max 30eu.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat wij voor jou oordopjes uit gaan zoeken. Zoals je in Het algemeen beleid kan lezen verwachten we eigen inzet en initiatief. Dat houdt in dat je zelf op zoek gaat naar modellen, reviews, ervaringen, je zelf een mening vormt, en dan tot je keuze komt. Mocht je toch vragen overhouden, dan kun je ze hier stellen, maar dan verwachten we wel specifieke vragen.

Dit topic voldoet dus niet aan het beleid, dus het gaat op slot.

Dit topic is gesloten.