MSI laptop gamed niet meer lekker na herinstallatie W7

Pagina: 1
Acties:

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hello all,

Heb hier een MSI GX623 gaming laptop die het voorheen prima deed met alles eigenlijk. Nu had ik gister besloten om Windows 7 overnieuw op te installeren dus een schone installatie.

De installatie verliep vlekkeloos en Windows 7 (ultimate) was/is goed geïnstalleerd, alle belangrijke software geïnstalleerd virusscanner, office, etc. Maar nu heb probeerde ik een spel op te starten ging ook goed, maar ik merkte al in het menu dat het wat stroef liep, en toen ik begon te spelen waren me FPS veel lager als normaal en op de gewone instellingen die ik eerst had gewoon niet meer speelbaar. Dus ik dacht gelijk aan drivers maar die heb ik goed geinstalleerd. Misschien andere rand software zoals directx, C++, etc.. Nu heb ik alles wat in me op kon komen gecontroleerd maar niets helpt en spel blijft traag. De laptop zelf is in windows gewoon snel niks mis mee. Maar in games te traag.*

Wat heb ik geinstalleerd:
ATI driver 10,7 en drna 10,6 (maakte niets uit) (Kaart=mobility 4670)
Microsoft C++
DirectX
Nvidia phsyx (vereist voor sommige games)

De games blijven niet soepel draaien heb... ik iets over het hoofd gezien? Ik kom er niet meer uit...Zijn er nog bepaalde dingen die ik kan proberen of doen? Alvast Bedankt

Edit: Eigenlijk gaat het heel stroef-jes lopen zodra ik de resolutie na 1680x1050 zet zelf als in het menu reageert die heel erg langzaam. Dit was voorheen helemaal niet zo, kon veel spellen gwn op max spelen. Misschien dat na aanleiding van dit iets kan worden bedacht??

[ Voor 9% gewijzigd door benbaba op 13-08-2010 18:39 ]

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien een beetje simpel gedacht, maar heb je de settings in de game zelf al goedgezet?

Just as Good

• benbaba
  • Niet online
Ja ik heb zeg maar de zelfde settings aangehouden, als voor de installatie, maar dat loopt nu voor geen meter...alleen als ik hem op een veel lagere setting zet werkt het ''normaal''.

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:02
Heb je wel even netjes Guru3D's DriverSweeper gedraaid nadat je 10.7 hebt gedeinstalleerd en 10.6 er op hebt gezet?

Romanes eunt domus | AITMOAFU

• benbaba
  • Niet online
Baserk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:47:
Heb je wel even netjes Guru3D's DriverSweeper gedraaid nadat je 10.7 hebt gedeinstalleerd en 10.6 er op hebt gezet?
Jaa, maar dat heeft er niks mee te maken denk ik, want op 10,7 draait hij net zo drama als op 10,6.....

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12 12:05

job

Ik kwam deze site tegen: http://www.ngohq.com/grap...-ati-card-is-present.html
Oud bericht.. maar wellicht dat dat iets kan verklaren.
Pagina: 1