Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik ben al een tijdje bezig, of eigenlijk de computer met het aanzetten van Bitlocker op een Windows Server 2008 R2.
De specs zijn een AMD Athlon 64 3200+ met 2.0GB en een schijf van 156GB.
Het is inderdaad niet de ultieme machine maar word voornamelijk gebruikt voor testen.
Er draait als extra software nog wel een virusscanner namelijk Trend micro Worry-free Business 7.0 op maar die hoeft nog niet echt veel te doen.
Ik ben iegelijk opzoek naar iets waar ik kan zien hoelang het nog duurt maar kan dat niet echt vinden in de instellingen.
Mogelijk dat iemand weet hoelang het kan duren hij is al 4 dagen bezig met het starten, ik snap dat hij de hele hard disk moet doen, maar kan nergens vinden hoelang het duurt ook niet als ik google.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Het encrypten van een 150gb harddisk zou ongeveer 4 uur moeten duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En dat weet je doordat...?

Even benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
nouja bij mij in het bedrijf gebruiken wij Bitlocker op alle pc's en over een 150Gb harddisk doet hij ongeveer 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:53
Dit ligt eraan of de server op dit moment gebruikt wordt. Bitlocker werkt namelijk alleen als het systeem in idle stand staat, dus bij een server in gebruik zal dit weinig voorkomen. Bij ons heeft dit 1.5 week geduurd destijds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Heb toch maar even de trend micro service gestopt.
Maar begrijp dat zeker bij een oude back met weinig geheugen dit makkelijk een week kan duren? :'(

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Pagina: 1