Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ruben Portier
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22-04 19:17
Beste

Ik heb sinds deze morgen Assassin's Creed II geïnstalleerd.
Maar bij het aanpassen van de instellingen om de muis snelheid te verhogen zijn de instellingen weer normaal na het spel opnieuw op te starten.
Andere instellingen als bijvoorbeeld de Graphics slaan wel op en blijven zoals ik het wil.
Ik vindt het heel raar en ook zeer irritant dat ik telkens ik het spel start eerst de muis snelheid weer moet verhogen. Zowel X- als de Y-as hebben dit probleem.

Ik kon niets vinden op internet (google) dus ik denk dat ik een van de enigen ben met dit probleem?
Ik heb de laatste patch en Windows 7 x64.

Dank bij voorbaat

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:01
Wat is nu je vraag? Of je de enige bent met dit probleem? Vast niet. Of er een oplossing is? Vast wel. Wellicht staat in het boekje beschreven hoe je de muissettings opslaat? Of het spel een keer reïnstallen.

I can choose to try to control the outcome, or I can trust in the moment.

• Ruben Portier
Heb het al 2x geherinstalleerd. En mijn vraag is inderdaad hoe ik het oplos. In het boekje staat inderdaad hoe je de muisinstellingen aanpast enzo. Want ik zeg toch ook in mijn beginpost dat ik het verander. Maar na het spel af te sluiten staan ze weer op standaard 5. Ik wil ze op snelheid 10 houden.

Dus misschien dat jij weet hoe ik maak dat hij ze opslaat? Want als ik ze goed zet blijft het goed zolang ik het spel niet afsluit.

• PerfectLight
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-04 08:04
En als je m in Admin modes draait?

• Ruben Portier
In admin mode werkt het ook niet. Maar ik zie net als ik bv instel Ondertitels op Aan dat hij dat ook niet opslaat. Want ze gaan telkens weer op Uit bij een herstart van de game.

• Ruben Portier
Ik zie net dat er een versie 1.02 is die support voor x64 levert? En ik heb versie 1.01, ik zal deze even uitproberen ;)

EDIT: Ik kan de patch niet installeren omdat deze voor Assassin's Creed 1 is en niet voor het 2de deel van de game-serie. Dus iemand nog een idee hoe ik dit probleem kan fixen?

EDIT2: Niemand die me kan helpen plz??? Ik wil dit echt snel gefixed hoor.

Ruben Portier wijzigde deze reactie 13-08-2010 16:21 (53%)

• Ruben Portier
Het is gelukt!!!
Ik zal dit hier even posten voor anderen die hetzelfde probleem zouden hebben.
Het rare is wel dat ik hiervoor een crack moet gebruiken van SKIDROW terwijl ik wel de echte game heb. Maar deze crack heeft het wel gefixed.

http://www.btarena.org/ga...d-ii-fix-read-nfo-skidrow

Bedankt!
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True