Feature: type stroomvoorziening digicams

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd veel in de V&A te vinden en met name in http://tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/436

Daar valt mij het volgende op: er is niets vermeld over hoe de kleine cams van stroom worden voorzien. Ik vind het een belangrijke differentiator in mijn zoektocht naar een digicam (vooral in het segment <EUR 150,00). Als dat bekend is, zou ik er ook nog op kunnen filteren.

Wat jullie? :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat klinkt mij inderdaad ook wel als een interessante spec in de oren ja, of een camera een speciale accu heeft, of AA batterijen (en in dat laatste geval, hoe veel).

Ik denk dat het ook wel iets is dat fabrikanten doorgaans duidelijk vermelden, dus de enige hindernis die dan nog genomen moet worden is het toevoegen van die specificatie (weinig moeite) en het invullen van de waardes van die specificatie voor alle courante producten (veel werk).

Het doorhakken van knopen en zo laat ik verder over aan Kraan, die gaat daarover :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Orion84 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:38:
Dat klinkt mij inderdaad ook wel als een interessante spec in de oren ja, of een camera een speciale accu heeft, of AA batterijen (en in dat laatste geval, hoe veel).

Ik denk dat het ook wel iets is dat fabrikanten doorgaans duidelijk vermelden, dus de enige hindernis die dan nog genomen moet worden is het toevoegen van die specificatie (weinig moeite) en het invullen van de waardes van die specificatie voor alle courante producten (veel werk).

Het doorhakken van knopen en zo laat ik verder over aan Kraan, die gaat daarover :)
Damn Skippy, heb je een lijstje met standaardteksten klaar staan? Da's quick!

Ik wacht het rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Yep, absoluut interessant om te weten. Zoals Orion84 al aangeeft, komen we dan echter voor het probleem te staan dat deze specificatie opgaat voor alle modellen camera's, zodat we bij alle camera's die al in de PW opgenomen zijn (684 stuks) deze specificatie ook moeten invullen. Ik zal de specificatie op korte termijn aanmaken en toevoegen, maar eerst nog geen filter er aan koppelen. Pas als we tijd hebben gevonden om zelf de tijd er in te steken, of wanneer gebruikers de specificatie bij genoeg camera's ingevuld hebben (met de welbekende knop 'Specs verbeteren'), is de filter bruikbaar en wordt die geactiveerd.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Kraan schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 07:37:
Ik zal de specificatie op korte termijn aanmaken en toevoegen, maar eerst nog geen filter er aan koppelen. Pas als we tijd hebben gevonden om zelf de tijd er in te steken, of wanneer gebruikers de specificatie bij genoeg camera's ingevuld hebben (met de welbekende knop 'Specs verbeteren'), is de filter bruikbaar en wordt die geactiveerd.
Bedankt voor het snel oppakken. Ik zal zeker mijn steentje bijdragen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En als mosterd na de maaltijd nog even een titelfix, dit betreft natuurlijk niet alleen V&A maar gewoon de hele Pricewatch :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1