Misschien ben ik de enige maar ik vindt het best irri dat ik telkens naar lieve adjes moet gaan om te kijken of er toevallig iets mis is met got door te zien of er een topic over mijn probleem is gewoon een pagina met status info ofzo kanniet zo moeilijk zijn lijkt me
lijkt me eik ook wel een goed idee..
Alleen vanochtend had ik dr ook niets aan gehad.. Bij chello was blijkbaar weer de DNS verdwenen ofzo..
Meerdere mensen hadden cq hebben hier last van.. Zelf ff eea in de hosts file zetten deed de truuk..
Alleen vanochtend had ik dr ook niets aan gehad.. Bij chello was blijkbaar weer de DNS verdwenen ofzo..
Meerdere mensen hadden cq hebben hier last van.. Zelf ff eea in de hosts file zetten deed de truuk..
Probleem is alleen dat als er iets mis in met GoT dat het meestal aan de server ligt waardoor dat knopje of welke andere functie dan ook, ook meteen niet meer werkt. 
Binnekort zullen de problemen wel opgelost zijn, als de hardware upgrade voltooid is...
Binnekort zullen de problemen wel opgelost zijn, als de hardware upgrade voltooid is...
En toen bleek dat de chat toch wel heel makkelijk was voor het oplossen van dit probleem.Op maandag 12 maart 2001 10:11 schreef HGM het volgende:
lijkt me eik ook wel een goed idee..
Ja, blijkbaar welOp maandag 12 maart 2001 10:21 schreef wasigh het volgende:
[..]
En toen bleek dat de chat toch wel heel makkelijk was voor het oplossen van dit probleem.
Hmmz, er kan toch een statuspagina komen op een of ander accountje op een gratis server ofzo? Of op een accountje dat iemand al heeft? Kun je dan de http, mysql, mail etc checken, oid...
Ehm als er iets mis is weet je dat toch wel, als MySQL plat ligt kun je er toch niet opkomen en werkt het toch niet > waarom moeten we dat nogmaals ergens online zetten
Pagina: 1