Ello,
Heb een zendfrom, maar wil iets aanpassen en het lukt mij niet ... heb een aantal radiobuttons en achter 1 van de radop button moet ook een inputveld komen.
$form->getElement('my_element')->addMultiOptions(array('optie1' => 'optie1', 'optie2' => 'optie2', 'optie3' => 'optie3', 'optie4' => 'optie4'));
dus dat ziet er dan zoiets uit
( ) optie 1
( ) optie 2
( ) optie 3
( ) optie 4
nu wil ik bij optie 3 een textveld erbij :
( ) optie 1
( ) optie 2
( ) optie 3 <inputveld>
( ) optie 4
Maar ik kom er niet uit ...
--------------------------------------------------------------
JA .. ik weet mijn vorige topic was gesloten .. sluit deze ook maar ...
NEE is geen script request (je hoeft voor mij niet gehele form script te schrijven).. ik zit met een probleem en kom er niet uit ..
JA ik had bij zend form gekeken en daar wordt ik niet wijzer van. Zag 1 soort van voorbeeld
http://www.atheiss.com/bl...h-adjacent-text-field/100
maar die hackt um gewoon na de laatste erin ...
NEE handig zo'n forum waar je topic gelijk sloten wordt. NEE misschien dat iemand nog een tip KON geven waar ik ZELF verder kon kijken.
Heb een zendfrom, maar wil iets aanpassen en het lukt mij niet ... heb een aantal radiobuttons en achter 1 van de radop button moet ook een inputveld komen.
$form->getElement('my_element')->addMultiOptions(array('optie1' => 'optie1', 'optie2' => 'optie2', 'optie3' => 'optie3', 'optie4' => 'optie4'));
dus dat ziet er dan zoiets uit
( ) optie 1
( ) optie 2
( ) optie 3
( ) optie 4
nu wil ik bij optie 3 een textveld erbij :
( ) optie 1
( ) optie 2
( ) optie 3 <inputveld>
( ) optie 4
Maar ik kom er niet uit ...
--------------------------------------------------------------
JA .. ik weet mijn vorige topic was gesloten .. sluit deze ook maar ...
NEE is geen script request (je hoeft voor mij niet gehele form script te schrijven).. ik zit met een probleem en kom er niet uit ..
JA ik had bij zend form gekeken en daar wordt ik niet wijzer van. Zag 1 soort van voorbeeld
http://www.atheiss.com/bl...h-adjacent-text-field/100
maar die hackt um gewoon na de laatste erin ...
NEE handig zo'n forum waar je topic gelijk sloten wordt. NEE misschien dat iemand nog een tip KON geven waar ik ZELF verder kon kijken.