Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZEND FRAMEWORK] ZEND FORM vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10
Ello,

Heb een zendfrom, maar wil iets aanpassen en het lukt mij niet ... heb een aantal radiobuttons en achter 1 van de radop button moet ook een inputveld komen.

$form->getElement('my_element')->addMultiOptions(array('optie1' => 'optie1', 'optie2' => 'optie2', 'optie3' => 'optie3', 'optie4' => 'optie4'));

dus dat ziet er dan zoiets uit

( ) optie 1
( ) optie 2
( ) optie 3
( ) optie 4

nu wil ik bij optie 3 een textveld erbij :

( ) optie 1
( ) optie 2
( ) optie 3 <inputveld>
( ) optie 4

Maar ik kom er niet uit ...
--------------------------------------------------------------

JA .. ik weet mijn vorige topic was gesloten .. sluit deze ook maar ...

NEE is geen script request (je hoeft voor mij niet gehele form script te schrijven).. ik zit met een probleem en kom er niet uit ..

JA ik had bij zend form gekeken en daar wordt ik niet wijzer van. Zag 1 soort van voorbeeld

http://www.atheiss.com/bl...h-adjacent-text-field/100

maar die hackt um gewoon na de laatste erin ...

NEE handig zo'n forum waar je topic gelijk sloten wordt. NEE misschien dat iemand nog een tip KON geven waar ik ZELF verder kon kijken.

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Een topic opnieuw maken zal waarschijnlijk niet helpen in dezen, ;).

Voor zover ik weet is dit niet automagisch te doen. Je zult dus gewoon een tekstveld toe moeten voegen (eventueel met een eigen decorator, zie ook de documentatie) en die in je programmering koppelen aan optie 3.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je kan ook gewoon helemaal niet je vorige sluitmessage doorlezen inderdaad, dan weet je zeker dat een nieuw topic op slot gaat. :w

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.