Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteravond is spontaan mijn telefoon uitgevallen..
na s'middags nog trots te hebben verteld dat mijn telefoon al zolang mee gaat is deze gister avond van ons heen gegaan.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Ik was een smsje aan het typen, waarbij mijn telefoon ineens vastliep en daarna mijn beeldscherm zwart werd. Ik heb toen geprobeerd de telefoon uit te zetten, maar ook dit ging niet meer. Nadat ik de batterij eruit had en deze opnieuw er ingedaan had kon ik de telefoon wel aanzetten, maar ik heb geen beeld meer. De toetsen lichten op en het beeldscherm ook een beetje. Voor de rest geen reactie, als ik de telefoon aan zet en mijn pincode intoets en even wacht merk ik dat mijn telefoon ook niet op start. Ik kan hem namelijk niet bellen met een andere tel.

Hopelijk graag reactie, want 't zou zonde zijn als hij t nu begeeft. Vond het altijd wel een fijne telefoon!

Mvg Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :W

We verwachten hier wel wat eigen inzet voordat je een vraag post, wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem op te lossen? :) Bijvoorbeeld een three-finger-reset?

Ik heb tevens de titel van je topic iets gewijzigd zodat het iets duidelijker is af te lezen.

[ Voor 14% gewijzigd door BastiaanN op 13-08-2010 11:36 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)