Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
het is weer eens tijd mijn telefoonabonnement te evalueren, momenteel zit ik bij KPN.
Ik heb een abonnement van 4 jaar oud nog dus kan per maand opzeggen en heb niet het beste abonnement.

Nu ben ik eens aan het rondkijken wat verstandig is. uiteraard heb ik ook een smartphone en gebruik internet er wel van maar niet heel veel.
Nu was ik ook aan het rondkijken naar snelheden, maar Vodafone is hier erg onduidelijk in.
Ik zat te denken aan het Bel+Sms+Web abonnement, maar als ik bel naar de verkoopdesk dan krijg ik verschillende antwoorden mbt snelheden (van 1mbit tot 7 mbit met een FUP van 10kb :p).

Wie heeft een dergelijk abonnement of weet de snelheid van Vodafone internet op je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat had de helpdesk van Vodafone je erover te melden?

Wat bedoel je trouwens met 'verkoopdesk'? De helpdesk kan dit soort vragen gewoon beantwoorden.

[ Voor 48% gewijzigd door pven op 13-08-2010 10:19 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
pven schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:16:
Wat had de helpdesk van Vodafone je erover te melden?

Wat bedoel je trouwens met 'verkoopdesk'? De helpdesk kan dit soort vragen gewoon beantwoorden.
Verkoopdesk, het 0800 van vodafone zeg maar voor vragen bij aankoop.

Helpdesk wil je alleen helpen als ik ze mijn klantnummer geef, maarja ik ben geen klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gewoon van de VF-website:
Super snel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
Ik snap niet dat de help-/verkoopdesk je dit niet heeft kunnen vertellen of dat je het zelf niet kon vinden...

[ Voor 25% gewijzigd door Cadezo op 13-08-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:00
De hoogste snelheden die ik met vodafone haal op een HTC Legend (getest met de speedtest.net app) varieerden van 150 tot 290 KB/sec... Meestal zit ik wel ruim boven de 200, boven de 300 heb ik volgens mij nog maar zelden gehaald... (telefoon is nu alleen ingestuurd voor reparatie :'( , dus kan het niet nog een keer voor je testen of de exacte getallen geven...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zit hier met HTC Legend op 2694 kbps down en 477 kbps up. Het verschilt enorm per locatie, er zitten nog steeds grote gaten in de dekking. Maar maximaal kun je met Vodafone 3,6Mbit halen met de reguliere abonnementen, dat staat er ook gewoon bij vermeld op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:03

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Nu lees ik dit verhaal op de frontpage.
Ik heb afgelopen maandag een order geplaatst om mijn abbo te verlengen. Maar ik vraag me af of dat met de oude of nieuwe AVW is aangezien ik een mailtje terugkreeg dat mijn (verlengde) abbo 08-09-10 ingaat. :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
nieuws: Vodafone voert datalimieten in voor smartphones
Vodafone voert datalimieten in voor zijn internetabonnementen voor smartphones. Klanten met het goedkoopste abonnement krijgen een limiet van 250MB per maand, duurdere abonnementen krijgen een maandlimiet van 1GB, laat de provider weten.
Eigenlijk is mijn interesse voor Vodafone al weer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zondagskindje schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:25:
Nu lees ik dit verhaal op de frontpage.
Ik heb afgelopen maandag een order geplaatst om mijn abbo te verlengen. Maar ik vraag me af of dat met de oude of nieuwe AVW is aangezien ik een mailtje terugkreeg dat mijn (verlengde) abbo 08-09-10 ingaat. :?
Bel ze op en je weet het.

Sowieso is dit topic een groot opzoek-festijn en daarom gaat het op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.