Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wegens vakantie alle mobiele internet-functies van mijn E71 afgehaald. Bij terugkomst via sms JA naar 1300 de toeganspunten voor mobiel internet weer geinstalleerd. Maar nog steeds 'packet-gegevens niet beschikbaar. Controleer uw netwerkdiensten'.

Can anybody help me?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :W

We verwachten hier wel wat inzet voordat je een vraag plaatst. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om de internet verbinding weer werkend te krijgen?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Packet gegevens geinstalleerd.
2. Oude toegangspunten verwijderd.
3. Via ander toeganspunt (Java en email) toegang proberen te zoeken (geen resultaat).
4. Handmatig toegangspunt ingesteld (geen resultaat).

Daarna heb ik jullie een berichtje gestuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem.. Ik heb mijn Nokia E71 al 2 jaar lang. Het toestel werkt prima. Sinds kort heb ik er een internet abo erop zitten alleen werkt het nog steeds niet.

De volgende stappen heb ik ondernomen:

Ik ben naar de T-shop geweest. Ze gaven aan dat het aan mijn toestel ligt.
Vervolgens ben ik naar een telecomzaak geweest. De medewerker vroeg mij 15 euro voor een update omdat het volgens diverse telefoonproviders daar aan ligt. Ik heb het bedrag natuurlijk niet betaald omdat ik de update zelf ook kan doen. Dat heb ik vandaag gedaan en heb de laatste update gedownload alleen krijg ik nog steeds het bericht: Packet gegvns: Packet-gegevens niet beschiktbaar. Controleer netwerkdiensten.

Dit is erg vervelend aangezien mijn abo nog steeds doorloopt.. Wat zouden jullie mij advieseren? Terug naar de T-shop?

Als toegangspunt heb ik: T-Mobile Internet (heb ik van de serviceprovider per sms toegestuurd gekregen)

Alvast bedankt!