Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] "Mogelijk interessante topics"

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Gerelateerde content op de FP kennen jullie natuurlijk al maar het zou wel een mooi idee zijn om bij de opening van een topic met een systeempje dat kijkt naar tags, een aantal linkjes zetten naar mogelijk interessante grotere topics over een bepaald onderwerp.

Bv: als iemand een vraag heeft over lappen, dat er dan automagisch een linkje zou komen te staan naar het grote Lappen, het hoe en wat-topic. Of over een bepaalde AMD-processor een link naar het AMD Nieuws & Discussie topique om maar eens iets te noemen.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Dit zorgt voor nog meer query's en een nog zwaardere belasting. En om bij elk topic de cache uit te voeteren voor topics (een veredelde search) lijkt mij niet echt handig...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

RedHat schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:36:
Dit zorgt voor nog meer query's en een nog zwaardere belasting. En om bij elk topic de cache uit te voeteren voor topics (een veredelde search) lijkt mij niet echt handig...
offtopic:
Ik zie dat T.net een nieuwe devver heeft die weet hoe het systeem werkt en wat technisch wel en niet mogelijk is ;)

Jejking schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:34:
een aantal linkjes zetten naar mogelijk interessante grotere topics over een bepaald onderwerp.
Lijkt mij opzich wel een leuke feature, alleen waar zou je die linkjes dan willen plaatsen zonder dat ze "in de weg" staan, want 9 van de 10x wil je ze niet zien. Daarnaast denk ik niet dat je erg moet focussen op "grote" topics.

[ Voor 4% gewijzigd door Erkens op 13-08-2010 09:40 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Met welk doel precies? Om de gebruiker er op te wijzen dat zijn post mogelijk beter in een ander topic geplaatst kan worden? Of als hint dat zijn vraag wellicht al eens eerder beantwoord is?

Wij gaan er eigenlijk wel een beetje van uit dat als een gebruiker een topic plaatst hij zelf al wat onderzoek gedaan heeft en dus ook gezocht heeft naar reeds bestaande topics. Daarbij zijn de 'grote' topics alles behalve zaligmakend en zouden we losse topics over specifieke problemen juist meer moeten aanmoedigen.

Intentionally left blank

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

crisp schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:50:
Met welk doel precies? Om de gebruiker er op te wijzen dat zijn post mogelijk beter in een ander topic geplaatst kan worden? Of als hint dat zijn vraag wellicht al eens eerder beantwoord is?
Ik zie het meer als "related topics" zodat je meer info over het onderwerp kan vinden, niet perse bedoeld voor het posten van een nieuw bericht, maar voor de lezer van het topic. Eigenlijk wat je al kan doen door op de tags te klikken :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:39:
[...]

Ik zie het meer als "related topics" zodat je meer info over het onderwerp kan vinden, niet perse bedoeld voor het posten van een nieuw bericht, maar voor de lezer van het topic. Eigenlijk wat je al kan doen door op de tags te klikken :P
Ah, ik heb 'bij de opening van een topic' blijkbaar gelezen als 'bij het openen van een topic' :P

Intentionally left blank

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Erkens schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:39:
[...]

Ik zie het meer als "related topics" zodat je meer info over het onderwerp kan vinden, niet perse bedoeld voor het posten van een nieuw bericht, maar voor de lezer van het topic.
Yes, da's meer het punt ja. Hence the title: 'mogelijk interessant' ;)

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat bestaat al. Al is het met een omweg. Als er een tag aan het topic hangt kan je gewoon op die tag klikken en krijg je alle topics met diezelfde tag. Op die pagina krijg je dan de mogelijkheid om bepaalde tags te combineren met de huidige tag.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

?clippy=1 :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.