Toon posts:

Paar vragen over Logitech Z-5500

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik advies en had een paar vragen over de Logitech Z-5500:

•Iemand al ervaring met deze speakers?

•Kan ik hem zowel aansluiten op de PC als op mijn nieuwe LG 47inch 5400 LED Serie TV?

•Ik heb vernomen dat het kan via Coax ofzo speciale kabel via de 5500 naar de LED Televisie zodat ik ook de TV via de Logitech 5500 kan ontvangen? dan hoor ik TV via de 5.1 set van Logitech.

•Laaste vraag is de Logitech 5500 aan de plafon op te hangen.. en zijn de kabels lang genoeg? mijn woonkamer is totaal: Breedte: 5M 955 bij lengte 3M 905? Ik wil ze verspreid over de woonkamer hangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 08:09 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Vooral voor de ervaring zou je eens Google of de GoT-search er op na kunnen slaan, want over de Z-5500 is al meer dan genoeg geschreven. Verder kan je vragen gesteld bij punt twee en verder met gemak in de manual van de set vinden of via afbeeldingen op internet.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.