Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Topicstarter
Ik wil graag mijn Windows 7 op mijn pc installeren alleen krijg ik de melding dat het niet gaat omdat mijn Vista Nederlands is en de Windows 7 Engels. Nu wilde ik de taal wijzigen maar die kan ik alleen wijzigen als ik een LIP heb iemand enig idee wat ik moet doen?

You can’t do a typical upgrade using an installation disc that’s different from the language installed on your computer. Go online to see how to install Windows 7 and keep your files and settings.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 13-08-2010 05:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-07 16:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Verse install doen, geen upgrade.
Is nog beter ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-07 16:39
Het is met een language pack alleen mogelijk om je taal te veranderen als de Windows installatie Engels is.
Van Nederlands naar Engels is dus niet mogelijk.

Backuppen en een verse install erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als je een installatie doet waarbij je de vorige versie verwijderd (dus die partitie formateerd) kan je gewoon een andere taal installeren.

MITS dat je gekochte versie geen upgrade is.

Anders zal je eerst een Vista moeten installeren in de taal van je Windows 7 disk :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik mijn Vista omzet naar engels, dus een language file download vanaf Microsoft.nl dan zou hij het toch moeten doen? Verse install is geen optie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeosBeing
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Als je per sé een upgrade wilt doen, moet je de ultimate versie van Windows er op gooiden. Mischien dat het direct gaat met Windows 7 Ultimate, maar mischien moet je zelfs eerst Vista Ultimate er op zetten. In het laatste geval moet uiteraard ook de Windows 7-variant de Ultimate versie zijn, want een Vista Ultimate kun je niet upgraden naar Win7 professional, Win7 Home Premium of Win7 Home Basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Snake schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:23:
Als je een installatie doet waarbij je de vorige versie verwijderd (dus die partitie formateerd) kan je gewoon een andere taal installeren.

MITS dat je gekochte versie geen upgrade is.

Anders zal je eerst een Vista moeten installeren in de taal van je Windows 7 disk :)
Ikzelf heb ook een upgrade versie en die kun je gewoon los installeren. Mag officieel niet maar het werkt wel :).

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BeosBeing schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:00:
Als je per sé een upgrade wilt doen, moet je de ultimate versie van Windows er op gooiden. Mischien dat het direct gaat met Windows 7 Ultimate, maar mischien moet je zelfs eerst Vista Ultimate er op zetten. In het laatste geval moet uiteraard ook de Windows 7-variant de Ultimate versie zijn, want een Vista Ultimate kun je niet upgraden naar Win7 professional, Win7 Home Premium of Win7 Home Basic.
Ik heb Vista Premium en wil upgraden naar 7 Premium :) 64-bit versie. Wat is er verkeerd aan een upgrade ten opzichte van een nieuwe install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:42
Met Home Premium kan je geen taal wijzigen afaik?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Upgrading Windows Vista from one language (such as English) to Windows 7 in a different language (such as French), requires custom installation.

A custom installation erases everything on your hard drive. So you'll need to back up all your files, photos, music, and settings on an external hard drive or on CDs or DVDs and then transfer them back to your PC after you install Windows 7. You'll also need to reinstall all your programs from their original installation disks. If you have Windows XP, you need to do a custom installation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat had ik gelezen maar je kan je taal omzetten in Vista en dan schijnt het wel te werken alleen kan ik nergens de download vinden van het Engelse taalbestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvdh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:15
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:14:
Ja dat had ik gelezen maar je kan je taal omzetten in Vista en dan schijnt het wel te werken alleen kan ik nergens de download vinden van het Engelse taalbestand
Je kan de taal alleen veranderen in een Engelse Vista of 7, en het mag officieel alleen in Ultimate.
Dus jouw Nederlandse Vista kan je niet upgraden naar een Engelse 7. Je zal een verse installatie moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat vreemd dat je vanuit een NL versie niet meerdere talen kan installen... Ik zal deze versie terugbrengen i guess en hopen dat de winkel ook NL versies heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:31
Als je google zou afgezocht hebben dan zou je Vistalizator hebben kunnen vinden, dit is een programma waamee je de taal van een Windows Vista en/of Windows 7 installatie kan veranderen. De site bied ook links naar de languagepacks die je hiervoor kan gebruiken. Officieel (volgens Microsoft) is het aanpassen van de taal alleen toegestaan in Ultimate/Enterprise versies van beide besturingssystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thanks! Al had ik wel Gegoogled maar niet op de juiste omschrijving i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:08:
[...]

Ik heb Vista Premium en wil upgraden naar 7 Premium 64-bit versie. Wat is er verkeerd aan een upgrade ten opzichte van een nieuwe install?
Wat voor versie is die Vista (en dan bedoel ik 32-bit of 64-bit)?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Met een taalpakket verhelp je je probleem niet. De Vista installatie zal als een NL installatie gezien blijven worden. Een "Custom installatie" zoals hierboven beschreven zal benodigd blijven.

[ Voor 8% gewijzigd door mhoogendam op 13-08-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
W7 verse install doen zonder de key in te vullen, dan in windows een upgrade doen en de key in vullen.
Daarna de taal pakket die je wilt hebben downloaden.
En dan Vistalizator downloaden en de handeling volgen.

Maar pas op,
De nieuwe WAT tool van microsoft herkend je windows 7 als illegaal.
Omdat de taalpakket niet bij de key hoort
Dus tijdens windows update KB971033 niet mee installeren ( uitvinken en verbergen)

Suc6

[ Voor 5% gewijzigd door uroy op 13-08-2010 09:19 ]

talkin' is cheap, people follow like sheep

Pagina: 1