Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JimmyNL
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 26-01 22:24
Ik heb een probleem met mailen vanaf mijn nieuwe i9000 galaxy, misschien kan iemand mij helpen.

Na het instellen van een email account, (wat verder prima gaat) blijft de telefoon maar zeggen "kan geen verbinding met de server maken".

De uitgaande server voor vodafone is authsmtp.vodafone.nl
Alle instellingen staan verder goed, kan prima internet etc. etc.

login en pw zijn ook 100% zeker goed...

Ik kom van een touch HD met WM en daar was hetzelfde probleem bekend. Op te lossen door de proxy uit te zetten. Dit werkt hier helaas niet...

Ben al uren aan het rommelen.

Iemand een idee???

Groetjes,

Jim

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:54
Zeker weten dat je via vodafone online bent?
Als je namelijk via wifi online bent ga je via je eigen provider en is de smpt server van vodafone niet te bereiken.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True